Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GT/GTS Scooter Cup Holder


Joene

Aanbevolen berichten

Now you can stop by your favorite coffee house or restaurant and take your coffee or soft drink with you. This product is ideal for convenient transportation of two cups of coffee or cold drinks. Easy Installation. No Tools. No Damage to Storage Bin. Just slip it in and that's it. Simply remove and store when not in use. Universal cup holder design fits nearly every soft cup. Cups will not tip over with container lid secure in place. Material meets UL fire retardent specification 94 HF-1.

cupholdermw0.jpg

Link naar reactie

Zin in een slokje? Stoppen, afstappen, zadel open, helm af (indien integraal), slokje nemen, helm op (idem), zadel toe, opstappen, vertrekken. Met andere woorden, lijkt me weer zo'n super overbodig ding, waardoor je zelfs je helm daar niet meer in kwijt kan.

En het lijkt me dat je dat gewoon kan uitsnijden uit een dik stuk schuim, te vinden in de afvalcontainers van zowat elk middelgroot tot groot bedrijf.

Link naar reactie
Zin in een slokje? Stoppen, afstappen, zadel open, helm af (indien integraal), slokje nemen, helm op (idem), zadel toe, opstappen, vertrekken. Met andere woorden, lijkt me weer zo'n super overbodig ding, waardoor je zelfs je helm daar niet meer in kwijt kan.

En het lijkt me dat je dat gewoon kan uitsnijden uit een dik stuk schuim, te vinden in de afvalcontainers van zowat elk middelgroot tot groot bedrijf.

Niet stoppen en afstappen; gewoon lang rietje kopen tot in de mond ;)

Link naar reactie

Op zich goed gevonden en door de motorwarmte blijft je koffie nog warm ook,

maar inderdaad nogal omslachtig uiteindelijk, en het dekseltje van de koffie zal verdomd goed mogen vastzitten.

En heel eerlijk, ik drink mijn koffie het liefst vers, zoals een echte Italiaan. Die springt binnen, gooit een euro op de toog, drinkt zijn espresso en is weer weg.

Link naar reactie
Op zich goed gevonden en door de motorwarmte blijft je koffie nog warm ook,

maar inderdaad nogal omslachtig uiteindelijk, en het dekseltje van de koffie zal verdomd goed mogen vastzitten.

En heel eerlijk, ik drink mijn koffie het liefst vers, zoals een echte Italiaan. Die springt binnen, gooit een euro op de toog, drinkt zijn espresso en is weer weg.

Exactomundo. alleen kost een espresso 0.70 cent. In het zuiden toch.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...