maurice Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 http://www.vnb-report.de/v3/index.php?o ... &Itemid=74 Link naar reactie
fajes Geplaatst: 11 februari 2009 Delen Geplaatst: 11 februari 2009 ik zorg zo snel mogelijk voor een vertaling. Link naar reactie
Gette Geplaatst: 12 februari 2009 Delen Geplaatst: 12 februari 2009 ik zorg zo snel mogelijk voor een vertaling. Ik wist ni dat u Duits zo geweldig was... Link naar reactie
fajes Geplaatst: 19 februari 2009 Delen Geplaatst: 19 februari 2009 wie een vertaling wil van het artikel, stuur me even een mailtje. Link naar reactie
Gette Geplaatst: 19 februari 2009 Delen Geplaatst: 19 februari 2009 ik zal ook eens een poging doen in men beste duits ;-) http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0= Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 19 februari 2009 Delen Geplaatst: 19 februari 2009 http://translate.google.com/translate?p ... ry_state0= Edit zegt: gheghe - weer net te laat! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 19 februari 2009 Delen Geplaatst: 19 februari 2009 golle twee kunt er al achter fluiten! Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 19 februari 2009 Delen Geplaatst: 19 februari 2009 Schoon vertaling...Plug en bid... Link naar reactie
PK 125 S Geplaatst: 23 februari 2009 Delen Geplaatst: 23 februari 2009 Hoi, Ik heb overal gezocht voor goede info over hoe en wat met de pinasco 2 port. Maar er is nog niet veel te vinden, vooral om dat hij nog redelijk nieuw is op de markt. Met alle zoek werk kom ik tot volgende resultaat? Plaatsing: gewoon op schroeven die handel.. plug and play Carbu kan met de orginele, 20/20 is echter beter...word zelfs door pinasco zelf aangeraden als ik het goed begrijp? ontsteking: 20 graden Uitlaat orgineel geen probleem, sport uitlaat echt voor de TOP tuner nodig Koppeling ???origneel, maar een italiaan heeft ergens op een site gezet dat hij sterkere veren heeft gestoken, voor zover mijn italiaans juist is. Volgens SIP geeft een andere krukas en een 24/24 carbu nog iets extra voor wie dat wil. Alle, toch maar magertjes die info na twee avonden zoeken op het net!!! Heeft er nu niemand eens degelijke uitleg over het hoe en wat en het resultaat voor ik mijn centjes ga op doen!!!!!!! Want met 5 posts met grapjes over hoe duits te vertalen, onder een post met een technische vraag, daar heeft echt niemand iets aan. Alvast bedankt PK125S Link naar reactie
Joene Geplaatst: 24 februari 2009 Delen Geplaatst: 24 februari 2009 Volgens SIP geeft een andere nokkenas en een 24/24 carbu nog iets extra voor wie dat wil. nokkenas ??? krukas zal je bedoelen Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 24 februari 2009 Delen Geplaatst: 24 februari 2009 Grapjes? Die al dan niet via google vertaalde site heeft anders behoorlijk wat goeie info. Kijk daar dan naar ipv wat er omheen gebeurd. En blijkbaar is iedereen tot de conclusie gelomen dat er nogal weinig info over die cilinder is, anders hadden hier al pagina's aan replies gestaan; aangezien je zelf 2 avonden gezocht hebt moet je dat kunnen beamen. Dan is het dus ook misschien geen onwil dat hier niet gereageerd wordt, maar algeheel gebrek aan informatie. Dus relax. Ik kan nog toevoegen aan wat er al bekend is, de cilinder wordt geleverd met de handleiding van de 3 poorts pinasco. De info die daar instaat is gespitst op de PX niet op de 2 poorts blokken. Ik kan wel even een scan online gooien, maar de vraag is of je er uiteindelijk uberhaupt iets aan hebt. De pinasco setup/tuning tips uit die manual (voor de px dus) zijn in het kort; - 24 carb - 20 graden ontsteking - kop 1mm minder hoog maken voor meer torque (optioneel) - inlet aan beide kanten 4mm groter maken (van 32mm naar 40mm, daar de inlet op de sprint blokken 24mm is, is dat misschien niet zo'n goed plan; zomaar naar 40mm openen... Beter 55 graden aanhouden voor opening van krukas.) (- racekruk maar weet ik zo uit mn hoofd even niet zeker) Hoop dat je er wat aan hebt. Als ik resultaten van mijn setup heb (glx, t5 carb, t5 pot, racekruk, bajaj ontsteking, geopende inlet) zal ik die posten, als jij dat nou ook doet voor jouw setup komen we misschien weer een stapje verder! Groet, Maarten Link naar reactie
PK 125 S Geplaatst: 24 februari 2009 Delen Geplaatst: 24 februari 2009 Merci, Die duitse site is inderdaad super. En ik wou niet zeggen dat niemand zijn kennis wil delen, maar ik was een beetje over mijn toeren. Had al 100 posts op forums gevonden in verband met mijn vraag en dan staan daar 40 tot 100 antwoorden met niks onder en 1 die echt antwoord, maar terwijlen moet je al de rest wel bekijken natuurlijk en... nu ben ik zelf dat hier aan het vol lullen... back to the point. Het is niet veel info, maar tenminste een antwoord op mijn vraag. Zijn er nog die het spul hebben klaar liggen om te monteren? Ik denk dat ik de Pinasco 177 + de 20/20 carbu ga steken en de rest orgineel ga laten. Ik heb een italiaans test verslag gelezen die dat zo gedaan heeft met zijn VNB2T en toen een rit van 700 km over twee dagen is gaan rijden. Geplaatst 80km op het gemaak gereden en 620km met een kompaan met een PX200 langs hem die het tempo opdreef. En die gast schrijft dat hij super content is van het resultaat. Zodra ik wat kilometers heb breng ik verslag uit. Grtz PK 125 S Link naar reactie
fajes Geplaatst: 24 februari 2009 Delen Geplaatst: 24 februari 2009 @pk125s: ik heb van die bewuste pagina een vertaling liggen. Link naar reactie
jamespels Geplaatst: 1 maart 2009 Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Weet iemand wanneer deze leverbaar gaat zijn (de versie voor bv een px)? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 1 maart 2009 Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Die van de PX (gietijzer met 3 spoelpoorten) bestaat als sinds de jaren 80! Link naar reactie
jamespels Geplaatst: 1 maart 2009 Delen Geplaatst: 1 maart 2009 Ik vind die enkel bij sip terug, en daar is hij voorlopig niet op voorraad... Is deze cilinder een betere keuze dan een DR voor een PX? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.