Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mounting Set COSA200 engine ìn Largeframe


KristofLimited

Aanbevolen berichten

Zoals te lezen op

http://juliet.messageboard.nl/4853/viewtopic.php?t=5492

kan Williwirsing van het GSF de onderdelen leveren om de cosa 200 blok onder een PX frame te hangen. Voordeel: goedkoop blokje

Als je voor een verrot P200 blok al snel 400 Euries kwijt bent kan je die cosa blokjes vinden in '20.000 km staat' voor de helft van die prijs.

Williwirsing levert bussen om ophanging aan te passen aan de pX ophanging. Indien nodig ook een aanpassingsstuk voor de schokdemper.

Verder dienen er nog enkele aanpassingen te gebeuren, (hydrolic) niet onoverkomelijk, bekijk de link naar het GSF even via de link hierboven.

Ïndien je je opgeeft als geïnteresseerde zet hij je bij op de bestellijst.

De prijs van de bussen zit per set rond de 25 euro. (Het schokdemper aanpassingsstuk niet meegerekend)

Interesse? Stuur hem een mail: p.gaelweiler@web.de

Alle uitleg te vinden via bovenstaande link.

Link naar reactie

Eum 'kwil hier nu niet den ajuin gaan uithangen en ik ben ook nog niet naar diene site gaan kijken,maar als ik den uitleg van hierboven lees en dit 10 jaar geleden ook al wou uitproberen,waren de "bussen" niet het probleem,maar eerder het schakelmechanisme van blok tot stuur .

CHEERS

Link naar reactie
Eum 'kwil hier nu niet den ajuin gaan uithangen en ik ben ook nog niet naar diene site gaan kijken,maar als ik den uitleg van hierboven lees en dit 10 jaar geleden ook al wou uitproberen,waren de "bussen" niet het probleem,maar eerder het schakelmechanisme van blok tot stuur .

CHEERS

De eerste generatie Cosa gebruikt hetzelfde schakelkasje met twee kabels vn de PX, de latere generatie heeft een schakelkasje met enkele kabel, maar dit kan gewoon vervangen worden door een PX-bakje...

Link naar reactie

Alléé bedankt voor den info,maar dat schakelmechanisme van de latere generatie was nu juist the point dat ge het zou willen overbouwen op nen PX omwille van het altijd juist schakelen en dit zonder speling en zonder noemenswaardige onderhoud ervan.

Ik heb eigenlijk nooit niet begrepen waarom ze zo'n "proper" systeem niet hebben overgebouwd naar de laatste reeks PX'en.

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...