Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ombouw van zadel van gt 125


gts125

Aanbevolen berichten

Beste, je kunt het rekje achter je zadel van je GT inderdaad weghalen maar dat heeft nogal wat consequenties. Gans het lichtgrijs deel (maw je bagagedrager) moet er af en kan je vervangen door een GTS-achterkantje met of zonder het chroomrekje. Het grootste probleem is wel dat je huidig zadel niet meer zal passen. Het zadel van de GTS is langs de achterkant wat lager dan bij de GT. Je kan de aanpassing doen maar hebt dan zeker een nieuw (GTS) zadel nodig. Besluit: een aanpassing van GT naar GTS kan dus maar zal je al gauw 500€ kosten... Ik vind het bagagerek van de GT ook niet mooi. Vorig jaar het ik mijn GT gekocht met een afgezaagd bagagerek. Dit afgezaagd stuk heb ik bewerkt en de oneffenheden en holle ruimtes opgevuld, daarna alles afgeschuurd tot het ruw was en weldra spuit ik het in de kleur van mijn Vespa. Ik heb wel een reserverek (in 2e hands gekocht van iemand die toch de ombouw naar GTS gedaan heeft) liggen voor mocht ik toch ooit met bagage de weg op moeten. Die oplossing heeft me 120€ gekost inclusief het 2e bagegerek. Veel succes!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...