Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GTS 125


Dan

Aanbevolen berichten

Ik zou graag een Vespa GTS 125 willen kopen. Wat zijn de voor- en nadelen van dit type Vespa ? Graag een reactie van andere Vespa GTS125 gebruikers die mij kunnen informeren over hun ervaring van dit type scooter. Ik wil deze scooter voor woon/werkverkeer gebruiken. Meestal stadsverkeer, geen autostrade.

Bedankt voor jullie berichtjes.

Link naar reactie

Ik heb vorige maand een Vespa GTV 125 gekocht (is zelfde motor, specificaties, enkele ander uiterlijk).

Ik gebruik hem ook voor dagelijks woon/werkverkeer en ik moet zeggen dat ik van de prestaties heel tevreden ben (rij er ook geen autostrade mee).

Heeft een zeer goede wegligging en start onmiddellijk.

Link naar reactie

Heb maar één raad: doen. Wat wel is, indien je over motorrijbewijs beschikt zou ik je wel 250 of 300 aanraden. Heeft meer power. Ikzelf heb hem gekocht(GTS 125) in februari en ondertussen bijna 8000km gedaan. Ben er super tevreden van. Autostrade stoort me niet. Was in begin wat wennen maar rij dagelijks over R4 rond Gent. En zou wel dat extra beetje power kunnen gebruiken. Heb dus geen rijbewijs voor motor. Ge gerust naar een dealer en vraag een testrit aan. Sowieso, als je tot kopen overgaat, enjoy

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...