Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Verschil primavera en ET3


dafila

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zou eens het echte verschil willen weten tussen een primavera en een primavera et3. Kwa motorisch heeft een et3 elektronische ontsteking en een gewone heeft visplatinés, dat weet ik.

Maar zijn er nog verschillen ? Zijn er uiterlijke verschillen tussen een gewone primavera en een et3 ?...

Alvast bedankt...

Link naar reactie

Yep.

En ook een ander uitlaat, ander zadel, andere kleurstelling, andere compressie en meer power (7 ipv 5.6 voor de PV).

En dan heb je nog de Nuova, voorloper van de PV; ook 125cc, maar zonder zijbilklepje.

Link naar reactie

misschien domme vraag maar ik ben dan ook een leek in het vespagebeuren

is de blauwe ET3 dan (min of meer) een rally of een evolutie van vroegere rallymodellen ? - de striping en de vermelding "electronic" op de linkerbil lijkt mij in principe dezelfde

grts frutsab

ps : iemand een idee van een boek waar je gedetailleerd dergelijke info (verschillende modellen en de verschillen tussen de modellen) kan vinden

bedankt

grts frutsab

Link naar reactie

de Vespa Tecnica staat alles in. Op eBay kun je tegen schappelijke prijzen nog wel eens een kleurkopie van alle delen scoren.

Rally is largeframe; qua techniek nog wel behoorlijk anders dan deze smallframes.

Link naar reactie
de Vespa Tecnica staat alles in. Op eBay kun je tegen schappelijke prijzen nog wel eens een kleurkopie van alle delen scoren.

Rally is largeframe; qua techniek nog wel behoorlijk anders dan deze smallframes.

ok bedankt - ik kijk of ik zo'n boek kan vinden

grts frutsab

Link naar reactie
en de laatste is een dure!

waar kunde vespa technica nog kopen??

(ik had hore zeggen dat je al snel 100euro voor 1 deel betaalde...)

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...