dafila Geplaatst: 28 oktober 2008 Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 Hallo, Ik zou eens het echte verschil willen weten tussen een primavera en een primavera et3. Kwa motorisch heeft een et3 elektronische ontsteking en een gewone heeft visplatinés, dat weet ik. Maar zijn er nog verschillen ? Zijn er uiterlijke verschillen tussen een gewone primavera en een et3 ?... Alvast bedankt... Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 oktober 2008 Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 de ET3 heeft een contactslot, stickers op de zijkant en andere logootjes PV: ET3: Meer over de ET3: http://vespaclub.com/et3_1.html Link naar reactie
dafila Geplaatst: 28 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 de ET3 heeft een contactslot en andere logootjes Da is het contactslot vanboven op de lamp ? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 oktober 2008 Delen Geplaatst: 28 oktober 2008 Yep. En ook een ander uitlaat, ander zadel, andere kleurstelling, andere compressie en meer power (7 ipv 5.6 voor de PV). En dan heb je nog de Nuova, voorloper van de PV; ook 125cc, maar zonder zijbilklepje. Link naar reactie
teddy kgb Geplaatst: 29 oktober 2008 Delen Geplaatst: 29 oktober 2008 en elektronische ontsteking Link naar reactie
Laurus Geplaatst: 29 oktober 2008 Delen Geplaatst: 29 oktober 2008 3 spoelpoorten ipv 2 Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 29 oktober 2008 Delen Geplaatst: 29 oktober 2008 misschien domme vraag maar ik ben dan ook een leek in het vespagebeuren is de blauwe ET3 dan (min of meer) een rally of een evolutie van vroegere rallymodellen ? - de striping en de vermelding "electronic" op de linkerbil lijkt mij in principe dezelfde grts frutsab ps : iemand een idee van een boek waar je gedetailleerd dergelijke info (verschillende modellen en de verschillen tussen de modellen) kan vinden bedankt grts frutsab Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 29 oktober 2008 Delen Geplaatst: 29 oktober 2008 de Vespa Tecnica staat alles in. Op eBay kun je tegen schappelijke prijzen nog wel eens een kleurkopie van alle delen scoren. Rally is largeframe; qua techniek nog wel behoorlijk anders dan deze smallframes. Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 29 oktober 2008 Delen Geplaatst: 29 oktober 2008 de Vespa Tecnica staat alles in. Op eBay kun je tegen schappelijke prijzen nog wel eens een kleurkopie van alle delen scoren.Rally is largeframe; qua techniek nog wel behoorlijk anders dan deze smallframes. ok bedankt - ik kijk of ik zo'n boek kan vinden grts frutsab Link naar reactie
fajes Geplaatst: 29 oktober 2008 Delen Geplaatst: 29 oktober 2008 en de laatste is een dure! Link naar reactie
dafila Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2008 En deze dan, wat zou dit zijn ? Heeft contactslot, maar geen et3 pijpje en logo... Link naar reactie
supervespa Geplaatst: 30 oktober 2008 Delen Geplaatst: 30 oktober 2008 misschien ander stuur op gezet? of herspoten en niet de juiste logo's gebruikt ... Link naar reactie
Dakke Geplaatst: 30 oktober 2008 Delen Geplaatst: 30 oktober 2008 En hij heeft vloerrails op de tunnel, zoals een 50cc... Primavera heeft een matje! Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 30 oktober 2008 Delen Geplaatst: 30 oktober 2008 en de laatste is een dure! waar kunde vespa technica nog kopen?? (ik had hore zeggen dat je al snel 100euro voor 1 deel betaalde...) grtz Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 30 oktober 2008 Delen Geplaatst: 30 oktober 2008 vespaparts.nl heeft ze, SIP ook wel; 5 delen bijelkaar voor 300e - of kleurkopieen van eBay scoren. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.