Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa uit indonesie 150cc van 1965


dinkymarc

Aanbevolen berichten

Hallo

wie kan mij helpen?

ik weet dat jullie niet happig zijn naar 'curry' vespa's maar om de prijs te drukken en voorlopig toch ietwat te kunnen genieten van vesparijden, had ik graag jullie mening gehad.

ik heb een vespa uit indonesie 150cc van 1965 aangeboden gekregen in behoorlijke staat, rijdend, originele staat van lak en zittingen, met indonesische papieren en gededouaneerd in belgie.

vraag 1: wat mag ik daar voor betalen?

vraag 2: kan ik met deze vespa op de belgische wegen?

vraag 3: zo ja, wat moet ik dan doen en wat kost me dat?

dank voor uw antwoord

dinkymarc

antwoord mag rechtstreeks naar verbruggheglas@telenet.be

Link naar reactie
ik weet dat jullie niet happig zijn naar 'curry' vespa's maar om de prijs te drukken en voorlopig toch ietwat te kunnen genieten van vesparijden, had ik graag jullie mening gehad.

Als je wil "genieten" van het vesparijden, toch maar niet doen, en anders niet meer dan 200€ geven. Tegen dat hij in orde staat zal hij dan zoveel gekost hebben dan dat je uitgeeft aan een "inheemse" vespa. Groetjes, nero.

Link naar reactie

sorry hoor jongens,maar ge moogt ze ook niet ALLEMAAL over dezelfde kam scheren !!

er zijn ook handelaars die deze "curry's" met garantie verkopen.er zijn ook veel verschillende gradaties in die restauraties die uit die landen komen hé,van erbarmelijk tot ongeveer goed...die laatste worden dan geleverd met de befaamde nieuwe LML-motoren en zien er degelijk uit+zoals ik al zei,ze worden met garantie en Belgische papieren geleverd.ok,de prijs is er ook naar maar dat is nog een andere discussie.

Domi.

Link naar reactie

ga mij niet in de discussie moeien, daarvoor ken ik er niet genoeg van...maar heb deze voormiddag nog zo een lekker curry-verhaaltje gehoord : "zogezegd volledig gerestaureerde vespa gekocht" en na welgeteld één week was die helemaal naar de verdoemenis, alles was vastgelopen en het welgekende verhaaltje op de factuur "in de staat waarin het voertuig zich bevindt en gekend door de koper"... ...die mens heeft uiteindelijk terug een nieuwe gekocht !

Link naar reactie
Hallo

wie kan mij helpen?

ik weet dat jullie niet happig zijn naar 'curry' vespa's maar om de prijs te drukken en voorlopig toch ietwat te kunnen genieten van vesparijden, had ik graag jullie mening gehad.

Bij mijn weten druk je de prijs helemaal niet met een curry Vespa, mits wat zoeken en geduld vind je Belgische Vespa's met de juiste papieren, die je vooraf kan zien en uittesten, en dat allemaal voor een bedrag dat weinig scheelt met de 2500 die curry's ook kosten.

Mijn advies is dan ook : vergeet die curry's, behalve als je een gedocumenteerde restauratiegeschiedenis krijgt én vooraf een testrit kan doen.

Elk ander advies is onzin.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...