Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alweder vraag over verkrijgen van een nummerplaat


Aanbevolen berichten

Beste mensen, antwoord mij nu niet met "gebruik de zoekfunctie" aub ! Dank u.

Ik zie een Vespa Primavera aangeboden aan een interessante prijs.

De verkoper (een particulier) heeft alleen en enkel het "roze formulier" met daarop zo te zien alleen een stempel van de douane (ik heb een z/w kopie ontvangen). Datim stempel is al van 2006 !

Blijkbaar heeft hij zelf zijn Vespa gekocht bij de ons bekende Slegers uit Hamont. Want het zijn die zijn naam en firma die staan op het formulier: "identificatie van de verkoper: Slegers Antiques - Hamont-Achel".

De 'datum van inverkeerstelling" (vakje R9) door Slegers ingevuld is 1974. Dat klopt al niet, want het chassisnummer leert mij dat de Vespa van 1975 is (volgens Scooterhelp).

In vak R14 staat geschreven "gebruikt voertuig zonder inschrijvingsdocumenten"

Aangezien er verder geen documenten zijn, ga ik ervan uit dat ik dit NIET ingeschreven krijg, althans niet zonder héél veel moeite (die ik me liever bespaar).

Mijn vraag luidt simpel: heb ik gelijk, of is er iemand die denkt dat ik dat wél zonder veel moeite ingeschreven kan krijgen?

That's all folks! Tot op de Koekelrit, 2 november.

Link naar reactie

Hoe zou het komen dat iemand een Primavera twee jaar na aankoop terug aanbied zonder dat het voertuig ingeschreven geweest is, enkel met het roze 'aanvraagformulier', wat dan nog niet helemaal kosjer blijkt te zijn, en dan nog aan een interessante prijs... tedoeme, tedoeme, hoe zou dat nu komen...

Link naar reactie
Could you answer the question instead of asking questions?

Ik stel een simpele vraag. Als je het antwoord weet, antwoord dan. Weet je het antwoord niet ...

Excuseer mij AUB. Ik wist niet dat Uw tenen zo lang waren. Ik probeerde U enkel aan het denken te zetten, begrijpt U? Maar ik ben verheugd dat ik daar toch misschien een beetje in geslaagd ben. Nog veel succes met de verdere zoektocht naar Uw droomvoertuig.

Liflaf

Link naar reactie

met dat roze formulier ben je niks meer.

ik heb er ook eentje van bij Sleghers met net hetzelfde formulier en op de gewone manier krijg je hem niet ingeschreven omdat er geen inschrijvingsbewijs of verlies van,uit het land van herkomst.

let wel,mits een extra vergoeding zet hij voor u de papieren in orde.

Domi.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...