gunter Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Voor wat zouden jullie gaan een LML of een Vespa lx en waarom? Link naar reactie
chrideto Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Hangt af wat je zelf graag ziet. Something old or something new . Beide zijn nieuwe machines en volgens mij zeer betrouwbaar. Ga eens een testritje doen met een lml en dan weet je direct of het je ligt of niet. De ervaring met een lx heb je blijkbaar al volgens je profiel. The choice is yours. Link naar reactie
gunter Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Hangt af wat je zelf graag ziet.Something old or something new . Beide zijn nieuwe machines en volgens mij zeer betrouwbaar. Ga eens een testritje doen met een lml en dan weet je direct of het je ligt of niet. De ervaring met een lx heb je blijkbaar al volgens je profiel. The choice is yours. heb al ervaring met lx maar ben toch aan de twijfel geraakt Link naar reactie
chrideto Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Wel niet twijfelen en zo snel mogelijk testritje maken. Kan je zien en voelen of schakelen je ligt...of hij goed optrekt... Hoe hij in de hand ligt ...baanvastheid...enz..enz... Laat het ons weten wat het word. Link naar reactie
arnev Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Ik heb geen ervaring met de Lx, maar ik moet zeggen de LML rijdt zalig. Link naar reactie
gunter Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2008 Wel niet twijfelen en zo snel mogelijk testritje maken.Kan je zien en voelen of schakelen je ligt...of hij goed optrekt... Hoe hij in de hand ligt ...baanvastheid...enz..enz... Laat het ons weten wat het word. met schakelen heb ik geen probleem heb hier voor altijd met een duc gereden en 22kg geleden ik bedoel 22jaar geleden moest ik ook al schakelen. Denk wel dat de lml minder snel optrekt Link naar reactie
Vesp Geplaatst: 7 oktober 2008 Delen Geplaatst: 7 oktober 2008 Een LX trekt ongeveer hetzelfde op als een standaard PX200, ook de topsnelheid. Door het niet te moeten schakelen, heb je al snel een voorsprong. Kieze tussen de LX of een LML, is een beetje zoals appels met peren vergelijken vind ik. LX rijdt als een flits door de spits (zeer vlot stuur en rijgedrag, betrouwbaar) LML is een waardig alternatief voor iemand met 2 linkerhanden en toch graag een "classic" wil en de prestaties minder belangrijk zijn. Grtz Link naar reactie
mgent Geplaatst: 7 oktober 2008 Delen Geplaatst: 7 oktober 2008 Aan wat twijfel je dan? Je hebt immers een lx, welke je al te koop staan hebt op kapaza. Je gaat met een standaard lml niet halen wat je met de lx haalt. Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 7 oktober 2008 Delen Geplaatst: 7 oktober 2008 Een LX trekt ongeveer hetzelfde op als een standaard PX200, ook de topsnelheid.Door het niet te moeten schakelen, heb je al snel een voorsprong. Dan moogde toch is naast mij komen staan aan het licht ze Link naar reactie
gunter Geplaatst: 7 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2008 Een LX trekt ongeveer hetzelfde op als een standaard PX200, ook de topsnelheid.Door het niet te moeten schakelen, heb je al snel een voorsprong. Kieze tussen de LX of een LML, is een beetje zoals appels met peren vergelijken vind ik. LX rijdt als een flits door de spits (zeer vlot stuur en rijgedrag, betrouwbaar) LML is een waardig alternatief voor iemand met 2 linkerhanden en toch graag een "classic" wil en de prestaties minder belangrijk zijn. Grtz 2 linkerhanden heb ik nu niet maar om dat het voor alledaags gebruik is maar niet in spits of filles zit en een classic toch wel iets meer heeft zou ik voor een lml gaan Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 7 oktober 2008 Delen Geplaatst: 7 oktober 2008 The smell of 2-stroke...It just opens my nose, and delight my brains (and maybe kills some bad cells... Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 8 oktober 2008 Delen Geplaatst: 8 oktober 2008 The smell of 2-stroke...It just opens my nose, and delight my brains @ 11.00 o'clock on the highway... Link naar reactie
gunter Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2008 Heb besloten dat het een lml gaat worden.De lx is al verkocht. Moet zeggen dat een lx vlot rijd maar een beetje de charmes mist( maar dat is mijn persoonlijke smaak)en die charmes vind ik terug in een lml. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 11 oktober 2008 Delen Geplaatst: 11 oktober 2008 proficiat gunter en veel plezier met je nieuwe LML. welke kleur heb je genomen ? Link naar reactie
gunter Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 11 oktober 2008 proficiat gunter en veel plezier met je nieuwe LML. welke kleur heb je genomen ? Dank u. Het is een donker grijze geworden en heb hem binnen 1,5week is ook direct aangepast ,uitlaat ,sproeier,luchtfilter. Ben toch al op een leeftijd dat ik mij kan bedwingen om te roderen Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.