novak Geplaatst: 4 oktober 2008 Delen Geplaatst: 4 oktober 2008 Ik ben sinds kort (trotse ) eigenaar van een zwarte LML 125, en had bij het waxen gezien dat ik hier en daar 'kleine vlekjes' lakschade had. Ik had er met Jan van Classicscooter over gemaild, en hij vroeg me eens langs te komen zodat hij 't kon bekijken. Ik dus gisteren door de regen naar Nieuwrode, maar 'k was goed en wel een half uur weg of "het noodlot" sloeg toe. Bij het vertrekken aan een groen licht beslist de trees die voor me rijd om ineens alles dicht te gooien omdat ze toch nog van baanvak wou veranderen, ik moest dus alles dichtgooien en reed net over zo'n riooldeksel, lekker glad dus, en ging op m'n kant. Het vrouwmens heeft de moeite niet gedaan om uit te stappen, ze deed haar deur open, hing er half uit en riep "gij hebt mij toch ni geraakt?", toen ik nee schudde stoof ze weg, fijn. Gevolg: serieuze krassen over heel de linkerbil, wielkap vooraan scheef en gekrast,daar sta je dan met je lakschade ik was om te rotten, maar ben toch verder gereden naar Classicscooter. Daar aangekomen heb ik m'n relaas aan Jan gedaan, en die stelde me direct voor die bil te vervangen, de wielkap recht te trekken en me een potje lak mee te geven zodat ik de kleine vlekjes waar ik uiteindelijk voor kwam kon bijwerken. Kostprijs: niks, niet voor de bil, niet voor de lak. Vervolgens heeft 'm de rest nog wat nagekeken, bleek de rechterpinker achteraan ook niet goed te werken, heeft 'm er rechts ook nog een nieuwe bil opgezet. Ik ben als een gelukkig man terug huiswaarts gereden, en heb geen cent moeten betalen... "da's service" zei hij. Ongelooflijk eigenlijk...zo'n service ben ik toch nog nooit tegengekomen. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 4 oktober 2008 Delen Geplaatst: 4 oktober 2008 Knap verhaal (ik bedoel natuurlijk niet je ongeluk, dat moet rot geweest zijn) en zo heb ik Jan ook leren kennen :-) ! Hij heeft mij ook eens op een zondag gratis geholpen met de herstelling van mijn LML kilometerteller waarvan het wormpke voor de 2de keer kapot was gegaan. BEDANKT Jan Link naar reactie
Pewe Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Heb al veel positieve verhalen gehoord van Jan van Classicscooter. Dit bewijst maar dat hij uit vanuit z'n passie zijn werk doet en niet louter en alleen uit financieel oogpunt. Knap RESPECT Link naar reactie
Il Paperino Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Ongelukkig verhaal met een happy end :-)) Misschien mag dat inderdaad ook eens worden gezegd, meestal krijgen de verkopers veel negatieve kritiek... het is inderdaad de mooiste reclame voor Jan, moest ik daar in de buurt wonen zou ik dus niet moeten twijfelen wie mijn vespa zou mogen onderhouden. Misschien ook eens een forum openen met leuke verhalen over hulp van derden...en alzo eens per maand iemand in de bloemetjes te zetten... Groetjes Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Misschien ook eens een forum openen met leuke verhalen over hulp van derden...en alzo eens per maand iemand in de bloemetjes te zetten... Groetjes Dan wint Jan voor mij altijd. Diene zou ik alle dagen in de bloemetjes zetten. doet inderdaad héél veel. Link naar reactie
josse Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Leuk verhaal, maar eigenlijk abnormaal. Leuk voor jou, maar dat moet je normaal niet van een dealer verwachten. 't is maar dat anderen hier niet gaan denken dat het normaal al, dat is alles. Link naar reactie
red star Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Leuk verhaal, Ik ben eigenlijk heel tevreden over Alex van scooterservice, correcte prijs, correct advies, klaar voor een babbel en gepassioneerd tot en met. Wat wil je meer? Link naar reactie
stanman Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Jan is inderdaad een uitzondering op de regel, op zijn zachts uitgedrukt Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.