Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambrettafinder zoekt Full Time / Part Time Mecanicien


lambrettafinder

Aanbevolen berichten

We zoeken een gemotiveerde mecanicien die instaat voor onderhoud, herstelling en restauratie van Klassieke Vespa's en Lambretta's. Wanneer je van je passie je beroep wil maken aarzel dan niet om ons te contacteren.

Verwacht: Goede kennis hebben van Vespa is een must en basis kennis Lambretta. Goede kennis Nederlands, noties Engels en Frans. Flexibel zijn en 100% gemotiveerd.

Biedt: Contract van onbepaalde duur, uren en dagen te bespreken.

Solliciteren: Stuur voor 10/10 een CV + motivatie naar vega@pandora.be

MVG

Sam

Link naar reactie

Sorry Sam dat ik deze vraag hier stel. Het heeft niets met jouw handel te maken maar je bent denk ik wel goed geplaatst om hierover ook een oordeel te hebben.

Het gaat hier op het forum veel over curry-Vespa hier en brol-Vespa daar maar wat is eigenlijk de kwaliteit van de "Indische" Lambretta's ? In "Scootering" staan er iedere maand een heleboel te koop en daar hebben ze er blijkbaar geen moeite mee om er bij te zetten dat ze van Indische makelij zijn, iets wat hier in Belgenland altijd verzwegen wordt als het over "gerestaureerde curry-Vespa's" gaat !

Link naar reactie
Sorry Sam dat ik deze vraag hier stel. Het heeft niets met jouw handel te maken maar je bent denk ik wel goed geplaatst om hierover ook een oordeel te hebben.

Het gaat hier op het forum veel over curry-Vespa hier en brol-Vespa daar maar wat is eigenlijk de kwaliteit van de "Indische" Lambretta's ? In "Scootering" staan er iedere maand een heleboel te koop en daar hebben ze er blijkbaar geen moeite mee om er bij te zetten dat ze van Indische makelij zijn, iets wat hier in Belgenland altijd verzwegen wordt als het over "gerestaureerde curry-Vespa's" gaat !

Dat zijn 'hoofdzakelijk' Indische scooters die in originele staat naar Engeland werden ingevoerd en in Engeland gerestaureerd zijn, en niet in het oosten.

Link naar reactie
Sorry Sam dat ik deze vraag hier stel. Het heeft niets met jouw handel te maken maar je bent denk ik wel goed geplaatst om hierover ook een oordeel te hebben.

Het gaat hier op het forum veel over curry-Vespa hier en brol-Vespa daar maar wat is eigenlijk de kwaliteit van de "Indische" Lambretta's ? In "Scootering" staan er iedere maand een heleboel te koop en daar hebben ze er blijkbaar geen moeite mee om er bij te zetten dat ze van Indische makelij zijn, iets wat hier in Belgenland altijd verzwegen wordt als het over "gerestaureerde curry-Vespa's" gaat !

@prince.coxson: Iedereen koopt en verkoopt wat hij wil en iedereen doet maar waar hij/zij zich goed bij voelt.

Mijn idee is, De indische Lambrettas die in Engeland worden verkocht zijn technisch een stuk beter dan de curry Vespa restauraties die hier worden verkocht. Hiermee wil ik niet zeggen dat die Indische Lambrettas goed zijn. Je weet wat je koopt en je weet waar je aan begint, en veel Engelse amateurs kunnen er zelf ook aan sleutelen. Hier bij ons worden gewoonlijk currys verkocht aan mensen die totaal niet weten wat ze gekocht hebben laat staan dat ze iets van techniek kennen. Ze verwachten dat ze hiet jaren probleemloos kunnen mee rijden, en komen vaak bedrogen uit.

Een mooi voorbeeld van weten wat je koop en weten aan wat je begint is Speedboy van op dit forum. Ik heb voor hem een Indische Lambretta GP meegebracht uit Engeland enkele jaren geleden. Deze was gerestaureerd naar Indische normen. Speedboy wist wat hij gekocht had en had alle mechanische onderdelen die kwalitatief niet zo goed zijn al gelijk bijbesteld en thuis op voorraad liggen in geval er iets zou mis gaan. Ik denk dat hij nu een van de meest betrouwbare Lambretta's heeft die er bij ons rondrijden. Dus het kan! (Maar persoonlijk niets voor mij)

MVG

Sam

Link naar reactie
Damn, moest 't nie zo ver van mijn deur zijn...

Speedracer, gewoon doen! We helpen je wel verhuizen. 1 vrachtwagen inboedel en 2 vrachtwagens "oud ijzer". Jij en Sam zijn een dream team. Echt doen. Wij hebben nood aan zo'n team!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...