Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De vespa ts (Tourismo Speciale)


Arista

Aanbevolen berichten

Hey,

Zaterdag ga ik kijken naar de vespa die me aanstaat na enkele dikke maanden (jaar) zoeken dan toch iets gevonden. Het gaat om een Vespa model TS 125cc. Nu heb ik me laten vertellen dat deze serie niet echt veel gemaakt geweest is wat opzich al niet slecht is maar,... . Nu vroeg ik me af kwa onderdelen vind je echter giga veel voor de px gt ss etc maar van de ts??? Of is deze motor-opstelling etc juist hetzelfde als de PX? en Wat is een motor van deze waard? Ik kan geen foto posten maar de motor loopt vlot, start snel, geen roest en deuken, enkel wat verf verloren door de jaren(niet veel) en ik denk( niet zeker) dat deze vespa van '68 was.

Alvast bedankt voor de info!

Moest de aankoop nu zaterdag doorgaan tot binnekort dan.

Groeten

Bericht bewerkt (28.07.2005 | 09:22)

Link naar reactie

Er was de vespa GT, een 125 met 2 spoelpoorten, en dan later de GTR met 3 spoelpoorten en dan had je de Sprint 150 met 2 spoelpoorten en dan later de Sprint veloce met 3 spoelpoorten, maar ik weet niet waar ergens in dat plaatje de TS bijpast, ergens gelijktijdig met de Rally180 en 200 maar samen met de Gt of de GTR...?

Ik "denk" dat een TS maar 2 spoelpoorten heeft en dat enkel de GTR125 drie spoelpoorten heeft of ben ik hier mis in...?

Link naar reactie

ik citeer:

"The Vespa ts (turismo speciale) was to be the last model with this body style. The body is that of a Vespa Rally 200 and the engine was a 125cc 3-port. This model was produced in very low quantity, because the P-series had just seen it's market premiere."

voila tom, vandaag al wat dus meer niveau van mij (Engels én technisch correct!)

Bericht bewerkt (28.07.2005 | 11:00)

Link naar reactie

Hey gasten bedankt voor de info! iemand enig idee wat ik er voo rmag neerleggen om redelijk te blijven. Een richtcijfer zou welkom zijn (wil me nie tin het zak laten zetten). De vespa is in supper staat direct mee op straat rijden is mogelijk, geen roest enkel wat lakschade, motor loopt en start zoet!

Thx again

Link naar reactie

Minder dan 750 euro is meegenomen en meer dan 1500 euro is te veel (vind ik).

ALS, en enkel ALS er papieren bij zijn, Belgisch gelijkvormigheidsattest EN inschrijvingsbewijs OF originele buitenlandse papieren...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...