Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa acma 1952


Ruben_vespa

Aanbevolen berichten

na restauratie van mijn acma 53 word het weer tijd om in gang te schieten...heb onlangs een 52 gekocht en die moet er nu aan gaan geloven!

ik mis nog enkele stukken!!

*km teller of stukken ervan rond model (heb eentje in slechte staat) of adres restauratie oude tellers

*nummerplaat bevestiging incl licht glazen afdekplaatje licht heb ik wel!

als iemand me hier mee zou kunnen helpen ,zou leuk zijn maar 't zal niet makkelijk zijn alvast enkele foto's

als het goed is gaat in de loop van de week de motor er onderuit!

Link naar reactie

zéér schoon!

vooral die rims op de billen

veel plezier ermee

o ja, je gaat deze toch niet uit elkaar halen? misschien enkel een paar goei rubbers tussen je billen, maar voor de rest ziet dit er een prima scooter uit! zo mee rijden dus ;)

Link naar reactie

Wow, ziet er héél netjes uit!

Vooral zo laten, misschien de rubbers van je billen vervangen door witte exemplaren, zoals reeds gezegd. Wat scheelt er juist aan de motor?

Ik kan je helaas niet helpen een onderdelen voor de kilometerteller of je achterlicht. De glaasjes voor het achterlicht kan je nog vinden, maar de houder ervan is moeilijker. Die kilometerteller vind je quasi niet, of je moet er belachelijk veel geld tegenaan gooien.

Als ik eens iets tegenkom op de Franse Ebay, zal ik het weten te zeggen. Hoor ook eens op http://www.vespaclubfrance.com/ , daar staat er ook regelmatig iets in de annonces.

Veel succes en proficiat!

Grt,

Kurt

Link naar reactie

ja denk ook dat ik hem voorlopig zo laat ,lak is nog origineel juist binnekant hebben ze ffe over gespoten...maar stoort met niet echt weinig tot geen roest

bobijn heeft het begeven en lekt olie,dus complete revisie voor de zekerheid en wie weet de hele vespa...zal nog zien als het ne lange koude winter word en ik verveel me,maar eerst beginnen met de motor!

het origineel glazen achterlichtje heb ik zelf maar de plaat(licht)houder niet ,en heb ook een km teller ,maar die mist het glasje wijzer en schaalverdeling...heb een firma in frankrijk gevonden die tellers restaureren ,maar die antwoorden maar niet!

http://www.reparcompteur.fr/ ga ze van de week is bellen!

Link naar reactie

zeer mooie scooter moet ik zeggen

wat het beenschild betreft en dan vooral de binnenzijde die overspoten is moet je eens proberen met polierpasta van het merk commandant het kan zijn dat je de nieuwe verf er af krijgt en de oude terug verschijnt en ook terug gaat blinken

ik zelf heb mijn hele V32 met commandant 4 gedaan en ik en ik moet zeggen het resultaat is verbluffend

voor de kilometer teller zal je inderdaad geduld moeten hebben en wel wat eurotjes voorzien deze waren eigenlijk een optie en zijn vrij zeldzaam

grtz sidvespa

Link naar reactie

ze zijn nog te vinden,af en toe!maar zoals altijd moet het weer wat kosten he!!!!!!alhoewel ,wie genoeg rond zoekt en lang genoeg wacht kan nog wel eens wat op de kop tikken!

ben blij dat ik nog een teller heb ,wil hem er echt in gok op die franse teller revisie ga er deze week is naartoe bellen dan weet ik meer!

en moet toegeven heb het nu eenmaal voor frankrijk...dus ook verzot van acma natuurlijk!!!

Link naar reactie

http://www.vespaforum.be/forum/viewtopi ... =95034&p=3

deze links staan er nog ergens!! ja van het lakwerk ben ik super super tevreden,echt heel strak!is iemand die dit na zijn werk doet en het echt super perfect wil hebben ,alleen doet hij dit niet voor iedereen en zeker geen vespa,omdat daar zo veel werk aan is,heb hem wel nog een keer kunnen overtuigen om die groene nog eens te doen!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...