Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gps


kristoff

Aanbevolen berichten

Wie gebruikt er hier een gps toestel op zijn vespa? Ik speel nl. met het idee om een goedkoper model van garmin of tomtom te kopen om mee te nemen op de scooter. bv garmin nüvo 255T. De rider en zumo vind ik zelf nog een stuk te duur.

Kan je bv. alleen routes met zelf gekozen waypoints ingeven bij garmin toestellen, of lukt dat met praktisch elk toestel (bv tomtom one)?

Ok, de gewone modellen zijn niet waterdicht, maar de gast van de winkel zei dat de goedkopere modellen vooral niet tegen de trillingen zouden kunnen... bullshit of niet?

Groeten!

Link naar reactie

Hij heeft gelijk.

En de goedkopere modellen laten soms ook niet toe om routes te maken en over te zetten op je gps.

Het gaat hem bij de motortoestellen, om waterdicht en stofdicht en bestand tegen trillingen.

Iedereen zal er weer het zijne van denken en vinden. Maar er gaat niets boven een Garmin Zumo. En die zijn ook wel voor goeie prijzen te vinden.

Link naar reactie

Ik ken er een paar die een Tomtom rider hadden die nu overgeschakelt zijn naar een Zumo van Garmin! Heb zelf ook een zumo van Garmin op mijne PX staan en is echt een schitterende GPS. Natuurlijk zijn er voor en tegenstanders en voor en nadelen, maar dat is met iedere GPS wel. Zou zeggen tik eens op Google Garmin zumo in en zoek de comentaren van verschillende forums.

Grtz Michel

Link naar reactie

Ik twijfel er ook niet aan dat de Zumo dé Moto-Gps is!

maar voor mijn budget is hij ook te duur...

en maak ik dus gewoon gebruik van een goedkope GPS, en simpelweg de zuignap op mijn handschoenbakje. Koptelefoontje in en rijden maar ;-)

Gegroet Gerd

Link naar reactie

Ik had nog zo'n Mio 168 (pda) met TT erop. Die stop ik gewoon in mijn binnenzak en via de oortjes krijg ik dan stembegeleiding en flitspalen te horen. Is voor mij voldoende. Die Mio's vind je nog wel 2de hands voor +/- 100 euro

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...