Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sprint 150


alfredo

Aanbevolen berichten

Ik heb een vespa sprint 150 met een nieuwe LML 150 cc motor eronder.

momenteel zit ik in rodage. Is er iemand die ervaring heeft met het roderen van een LML 150? Ik heb al verschillende dingen gehoord, gaande van gewoon verkeer mee volgen over gewoon rustig optrekken en niet hoog in toeren laten gaan tot een schema dat ik moet volgen: 1ste 100km max 40km/u, dan 400 km max 50km/u, dan 250 max 60km/u en dan de resterende kilometers tot aan de 1000 km een max van +- 70km/u.

Welke moet ik volgen?

Ik wil uiteindelijk een goed optrekkende en rijdende vespa hebben.

Een tweede vraag is bij het in de bochten optrekken lijkt het voorwiel heel licht en te springen, het komt echter niet van de grond. waar kan dit aan liggen? Kan ik best een andere voorvork steken? Of moet ik gewoon iets aanpassen ofzo?

alfredo

Link naar reactie
Een tweede vraag is bij het in de bochten optrekken lijkt het voorwiel heel licht en te springen, het komt echter niet van de grond. waar kan dit aan liggen? Kan ik best een andere voorvork steken? Of moet ik gewoon iets aanpassen ofzo?

Rustig je koppeling op laten komen ipv laten schieten :P

Link naar reactie

Maar ik moet me dus niet vastpinnen op een bepaalde snelheid waar ik niet over mag gaan. zolang ik in lage toeren blijf is t ok? Mag ik er al bv: 60km/u mee rijden of beter nog een hele tijd trager rijden. Want tegen veertig val ik bijna stil.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...