Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Schakel probleemke px125 - Toerke doen?


propliner

Aanbevolen berichten

Ja. 't is zover. Hij schakelt nu hééél slecht. De pauw in Gent gebeld. Ik mag afkomen deze week om m'n koppelingsplaat te laten vlakken. Ik hoop dat em dan beter schakelt? Ook net terug van Sicilie, daar ook navraag gedaan: px125, 150, 200: allemaal zelfde probs ( 1 op 5 ). Ik ben benieuwd se. Px-ke Is nu 2 jaar en 3 maanden oud en heeft 4320KM gereden.

Als mijn PX125-ske dan terug van den vespa dokter komt, wie wil er af en toe eens een toerke doen? Vespisten van de omgeving Hove, Mortsel, Boechout, Lint, Kontich?

Laat maar weten :-)

Link naar reactie

Yep.. slechte ervaringen bij "de smout".. met mijne suzuki ac 50 in den tijd!! .. 25jaar geleden heeft die mij MEGA in "de zak" gezet!! thats why!

Maar.. nu is t in Gent.Gentse feesten.. dus.; pas binnen 2 weken heeft Depausw tijd om er aan te beginnen.. zolang.. géén Vespie :-(( En da met da goe weer.. kwijl -kwijl!! anders.. boitteke naar de kl*ten , want hij schakeld écht me mega schokken en slagen

Link naar reactie

Ja zéker.. tis de laatsten tijd.. erger geworden.. ik ben bang dat ik de tandwieltjes ga zéér doen. en de andere onderdelen die er in mn boitteke zitten

Ik rij er voorlopig dus ni meer mee.. en da me zo n goe weer.. Bleit-bleit

Depauw in gent kan er momenteel ni aan werken.. t zijn gentse feesten en al zn mekaniekers hebben verlof genomen( Vooral diegene die mn koppelingsplaat moet vlakken)

Jammer :..-(

K zal da maar wa vliegen.. is ook plezant hé :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...