Tijs Geplaatst: 11 juni 2008 Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Elks nen Goeiendag! Mijn vespa pk50xl Automatica maakt ontzettend veel lawaai door de uitlaat die los staat. Dus zet ik hem vast, dat is simpel dacht ik, maar door al de bochten in de uitlaat en de beperkte 'sleutelruimte' tussen de kappen schijnt dit niet zo simpel als gedacht! Zoals bij de meeste vespa's is deze uitlaat uit 2 delen, de voorbocht en de rest. De onderste bout van die voorbocht zit achter een kronkel en is langs geen kanten (letterlijk dan) aan te draaien. Heeft iemand enige tips ivm dit lastige 'sleutelfenomeen'? Alvast bedankt! Mvg Tijs. Link naar reactie
Simon Geplaatst: 11 juni 2008 Delen Geplaatst: 11 juni 2008 Laat je motorblok zakken als je aan de uitlaat wilt komen. Link naar reactie
Tijs Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Had ik al geprobeerd. Nadat ik de achterveer had losgemaakt van het blok zakte het niet.. Mvg Tijs Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 carburator ook losdoen e... dan de koelkappen , de op het vliegwiel en over de CC enn dan lukt da suc6 Link naar reactie
Tijs Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 De carburator van zo'n Automatica zit vlak naast je blok en steekt dus niet binnenin die kappen zoals bij andere smallframes. Met de koelkap bedoel je de kap rond de cilinder? Mvg Tijs Link naar reactie
Tijs Geplaatst: 13 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2008 Het is me gelukt. Ik heb het 2de deel van de uitlaat er af gehaald en zo kon ik perfect aan het eerste deel. Mvg Tijs Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.