Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GPS monteren


greenbull

Aanbevolen berichten

Denk zelfs dat een gps nog voldoende ontvangst heeft in een gesloten handschoenkastje. Een draagbaar gps heeft toch ook ontvangst in een wagen zonder extra antenne en zelfs hier binnen in mijn app heb ik ontvangst met mijn mio.

@Gette: heeft de gps nog voldoende zicht op de satelieten vanop die plaats?
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Heeft er iemand ervaring met de montage van een MIO GPS toestel op de vespa? Op Ram Mount vind ik namelijk niets terug voor de MIO...

al 10 keer gezegd, gewoon met de zuignap op het handschoenbakje! en voor de veiligheid nog een extra koordje, zodat hij nooit ver kan vallen moest hij toch eens loskomen...

Link naar reactie

Ben je nu echt blind, of nooit verder leren kijken dan je neus lang?

Ram-mount zijn puzzelstukken welke je koopt wat je nodig hebt.Er staan zelfs wizards op hun site om je een pakket te helpen samenstellen.

Dus voor een mio heb je een craddle nodig type RAM-HOL-PD2U als je deze hebt (RAM CRADLE FOR THE MIO 268 PLUS, 269, C310, C510E & C710)anders een andere.

Daarbij heb je o.a nodig, Iets om vast te zetten op je spiegel:RAM-B-231ZU. Een tussenstuk:

RAM-B-201 en een plak om je craddle op te monteren:

RAM-B-238. Dit zijn al de voornaamste stukken voor een vespa welke je nog kan aanvulklen naar wens.

Link naar reactie
Ben je nu echt blind, of nooit verder leren kijken dan je neus lang?

Ram-mount zijn puzzelstukken welke je koopt wat je nodig hebt.Er staan zelfs wizards op hun site om je een pakket te helpen samenstellen.

Dus voor een mio heb je een craddle nodig type RAM-HOL-PD2U als je deze hebt (RAM CRADLE FOR THE MIO 268 PLUS, 269, C310, C510E & C710)anders een andere.

Daarbij heb je o.a nodig, Iets om vast te zetten op je spiegel:RAM-B-231ZU. Een tussenstuk:

RAM-B-201 en een plak om je craddle op te monteren:

RAM-B-238. Dit zijn al de voornaamste stukken voor een vespa welke je nog kan aanvulklen naar wens.

Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse me! Mor toch bedankt

Link naar reactie
Ik hoor zelfs de instructies tijdens het rijden. Heel grappig als je net aan 25km/uur langs de kerk rijdt met een hoop mensen op straat...

dat vind ik iets te belachelijk ;) Ik gebruik altijd een koptelefoontje, muziekje op de achtergrond, en cruisen maar...

Link naar reactie

Heel handig als dat madammeke in je luidspreker-oortje,

je steeds op de hoogte houdt, waar je links of rechts moet gaan afdraaien.

Maar eenmaal boven de 70- à 75 k.m. p/u. begint het geruis van de wind toch wat te overheersen.

Link naar reactie
Heel handig als dat madammeke in je luidspreker-oortje,

je steeds op de hoogte houdt, waar je links of rechts moet gaan afdraaien.

Maar eenmaal boven de 70- à 75 k.m. p/u. begint het geruis van de wind toch wat te overheersen.

geen problemen mee, ik rij wel met een redelijk groot vizier.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...