Ga naar inhoud
Vespaforum.be

herlakken of spuiten van een windscherm


frutsab

Aanbevolen berichten

Hoi - ik zou graag via SIP een windschermpje aanschaffen voor mijn PX - nochtans werd mij gemeld dat het blauwe onderste deel hiervan niet hetzelfde is als het midnight blue van Vespa

Zou het mogelijk zijn om het onderste deel van het scherm (kunststof - plastic ?) te laten herspuiten in dezelfde kleur als mijn stalen ros ?

Eventueel iemand hier ervaring mee of kent er iemand een degelijke carrossier die dergelijke klus kan klaren ?

grts frutsab

Link naar reactie

kleurcode vind je wel terug, anders adhv staal laten namaken.

Je kan dit ook wel zelf, mits kunststofprimer aan te schaffen en goed afplakken,

mijn handschoenkastje spoot ik zelf met nagemaakte lak (in spuitbus laten verwerken)

enkele lagen geven, vernis erover (ook spuitbus, profess. lijn van motip)

het hangt er nu ook al meer dan een jaar aan zonder problemen, en een handschoenkastje ziet erg af!

Je moet het wel best uitrekenen, als het allemaal niet evenveel gaat kosten als laten doen.

Link naar reactie

Zo een schermpje spuit ge toch wel zelf zeker , heb mijn vorige ook zelf gedaan .Ben toen een spuitbus gaan halen in ne autoshop ( dien aan de vespashop), daar hebben ze praktisch alle kleuren. thuis slist ge met een fijn slispapiertje af. goed afkuisen en dan op een droge plaats spuiten.Goed laten drogen en er dan nog eens overspuiten na er lichtjes te zijn overgeweest met een slispapiertje.Dan kunt ge het best ne dag of twee echt goed laten uitdrogen en klaar is kees .Als ge denkt er prblemen mee te hebben moet ge me maar eens een mailtje sturen.

Greetz Quick

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...