Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wegenwacht f*** up my vespa


dries9260

Aanbevolen berichten

Ik denk niet dat we hier bezig waren over de rijstijl of over het ongeval van dries zijne vespa. Maar over het openbaar beschuldigen van iemand.

Het is makkelijk iemand te veroordelen op dit forum waar de tegenpartij zich niet kan verdedigen, en iedereen maar 1 kant van het verhaal leest.

Maar swat.. ieder doet met zijn wespje wat hij of zij zelf wil hé.

Link naar reactie
Ok ok ... eigenlijk heb geen zin om er over te discuceren hoor...

Liever dan op rondritje of op een dinsdag face to face...

@quick: ja der zijn zotten op den baan met hun 177 enzo verder...

Iets tegen mijnen 177cc???? :D of iets tegen da ik zot ben?

Link naar reactie
Ik denk niet dat we hier bezig waren over de rijstijl of over het ongeval van dries zijne vespa. Maar over het openbaar beschuldigen van iemand.

Het is makkelijk iemand te veroordelen op dit forum waar de tegenpartij zich niet kan verdedigen, en iedereen maar 1 kant van het verhaal leest.

Maar swat.. ieder doet met zijn wespje wat hij of zij zelf wil hé.

Als niemand nog iets mag posten over iemand terwijl de tegenpartij zich niet kan verdedigen zal er ni veel gepost meer worden denk ik. Ga jij me toch ni vertellen dat jij dat nog nooit hebt gedaan? Dan spreek ik niet over het forum specifiek hé

grts

sam

Link naar reactie

Komaan Dries, herbegin hier eens je verhaal zodat

alles opgehelderd geraakt en er geen geheimzinnigheid

overblijft !

Iedreen tevré en vooral diegenen die er hier geen bal van snappen, zoals

ikzelf. En we zijn echt benieuwd naar het "volledige" verhaal.

Jaja, "we" want het halve forum zit hier in mijn salon ! Hahahahaha !!

Desalnietemin Dries, veel sterkte !!

Bart

Link naar reactie

Het voledige verhaal is:

En dat kunnen bevriende leden wel staven...

Ik heb enkele weken geleden een ongeval gehad, vespa ziet vrij zwaar beschadigd uit... van daar dat ik veronderstel dat de reactie van fooraapje komt ( ik kan me vergissen )... Er zijn bouten doorgedraait in mijn carter en dat was nu eenmaal niet voor de werken van de wegenwacht... Nu staat mijn vespa bij de pauw omdat er probleem zijn met boite en naaf... dit staat los van de wegenwacht natuurlijk maar de bouten nu eenmaal niet... Einde verhaal...

Groeten dries

Link naar reactie
Het voledige verhaal is:

En dat kunnen bevriende leden wel staven...

Ik heb enkele weken geleden een ongeval gehad, vespa ziet vrij zwaar beschadigd uit... van daar dat ik veronderstel dat de reactie van fooraapje komt ( ik kan me vergissen )... Er zijn bouten doorgedraait in mijn carter en dat was nu eenmaal niet voor de werken van de wegenwacht... Nu staat mijn vespa bij de pauw omdat er probleem zijn met boite en naaf... dit staat los van de wegenwacht natuurlijk maar de bouten nu eenmaal niet... Einde verhaal...

Groeten dries

Waar past die krukas dan in het verhaal?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...