Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wegenwacht f*** up my vespa


dries9260

Aanbevolen berichten

Even frustraties kwijt...

Vorige jaar een nieuwe vespa gekocht...

Altijd op onderhoud altijd bij de pauw geweest...

Maar vorige week een probleemke met de versnellingsbak... geen probleem denk ik...

Ik bel de wegenwacht (Een jaar lang gratis van piaggio), mijn vader blijft thuis bij de vespa en wacht op die mensen... Die man komt aan en zegt: ma meneer, waarschijnlijk kan ik het maken... blijkbaar niet en de vespa voert hij naar de pauw. Eens terug bij de pauw (na een week) wordt mij gezegd... dat er verschillende bouten aan het vliegwiel ontbreken en dat de bouten ven het schakelsysteem zijn "zot" gedraait...

Aangezien die kerel er bijna 3 kwartier aan "gewerkt" heeft, ben bijna zeker dat die kerel het verkloot heeft... Want ben eigenlijk zeker dat de pauw 200% betrouwbaar is, ik zelf heb er ook nog niet aangesleutelt... hij is nog in garantie dus waarom zou ik dat doen...

Groeten zwaar gefruseerde dries

Link naar reactie

Vijgen na Pasen : Das pas balen idd ... .en een les :

Onder waarborg ?

Aftakelen als het niet anders kan - maar zeker zelf niet aan beginnen met sleutelen:Niet doen...zelfs niet laten doen door wegenwachters.

Onder waarborg is het een werkje voor de mensen die je deze verkocht hebt.Kijk maar eens bij scooters & motoren ( van andere merken ).Op bepaalde punten staan gekleurde lak-sporen ( wit - rood of groen ) Verbreek je dat "zegeltje" dan verspeel je misschien wel uwe waarborg.

Link naar reactie

Verslag van de feiten samen met een bestek van de Pauw naar de klachtendienst van wegenwacht en je krijgt het bedrag gestort. Toen ik 2 jaar geleden lek reed en die van wegenwacht mijn linkerbil beschadigde, heb ik dit ook vergoed gekregen.

Link naar reactie

Ik heb de vespa van Dries ook al gezien en ik weet waar Fooraapje het over heeft.

Of dit nu thuishoort in een topic van hem waarin hij zijn pech beschrijft,... tja.

In ieder geval, hopelijk heb je er niet te veel kosten aan Dries.

Greetz

Link naar reactie

Okja ik heb een accident gehad... so what... Al er een hond oversteekt en je kan niet ontwijken... dan heb je pech man punt andere lijn... Ik hou van mijn vespake, vindt het zonde dat hij zo staat, de verzekering laat op zich wachten dus tja dan sleept dat aan he... Maar jullie mogen gerust weten dat ik seruis op mijn tenen ben getrapt door deze post... Jullie gaan er van uit dat roekeloos rijdt en niet kan rijden overonderstel ik, terwijl het gaat om brute pech... Trouwens het geval van de wegenwacht staat hier totaal buiten...

Link naar reactie

Ja ik snap de post van fooraapje totaal niet! Lijkt wel een steek onder water?!

Accident met een overstekende hond...kan ons allemaal toch overkomen niet?

Verzekering laat op zich wachten..what's new?

Succes dries en ik hoop dat alles snel opgelost geraakt!!

groeten

sam

Link naar reactie
Ja ik snap de post van fooraapje totaal niet! Lijkt wel een steek onder water?!

Fooraap geeft hier helemaal geen steek onder water. Als je de post eens gaat lezen welke ArtiBella hier enkele tijd geleden heeft gepost dan ga je het beter gaan begrijpen.

Ook fastpx heeft daar een en ander neergeschreven welke het allemaal iets anders deed uitdraaien. Wel hier komt het in deze draad ook op neer.

Fooraapje, en nog een paar anderen weten beter en weten meer dan dat er hier gepost is.

Link naar reactie
ArtiBella staat zelfs ni in de gebruikerslijst

Sorry, moest zijn arti-bella. En de topic was Ole ole ...

Het komt er gewoon op neer dat er dingen gepost worden en beschuldigingen geuit worden die kant nog wal raken en waar de uiteindelijke waarheid een stuk verderaf ligt omdat men "vergeet" om alles te vertellen.

Link naar reactie

van zo'n topics moet ik spontaan efkes van mijnen guinness drinken, zo verwarrend wanneer ge blijkbaar het verhaal ni volledig kent!

cheers

Link naar reactie

@ fooraapje : Ik heb al verschillende malen naast of achter Dries gehangen op meetings , op het rijgedrag van den Dries heb ik nooit iets op te merken gehad ( ik ken er andere die wel rijden zoals ne zot) , en als ge een accidentje hebt dat kan iedereen wel gebeuren.

@ Dries : ik heb eens problemen gehad met mijn vespa op de autosnelweg en ben toen uiteindelijk tot op de parking geraakt .Daar stond iemand van touring wegenhulp . Die mens is mij direkt komen helpen ( ik ben zelfs geen lid van deze pechverhelping),toen ik vroeg wat mij ging kosten zei die mens: een colake is goe en is daarna gewoon door gereden.

En voor ge iets zegt over die mens van de wegenwacht zijt ge zeker dat het zijn schuld is .

Link naar reactie

ik wil mij ni moeien met wat al dan niet moet/mag/ni mag gepost worden - anderzijds dries zou je wel moeten kunnen aantonen dat het bewuste defect niet te wijten is aan het ongeval dat je hebt gehad met die hond - in dit geval zou er betwisting kunnen ontstaan tussen jou en de verzekering met daarenboven nog een keer de verzekering van de eigenaar van de hond (als je die eventueel mocht hebben) - je weet (of weet het misschien nog niet) hoe verzekeringen kunnen reageren wanneer ze ruiken dat er misschien een uitweg is om niet te hoeven uitkeren

in alle geval - succes met beide ongevallen (ttz de herstelling en uitkering ervan) - grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...