mr160 Geplaatst: 26 maart 2008 Delen Geplaatst: 26 maart 2008 ... en waar zijn ze voor? Die linksonder, recht boven waar de cilinderkop komt te zitten, lijkt mij voor de aansluiting van de spanningsregelaar die aan de binnenkant van het handschoenenvakje hangt. De middelste is duidelijk voor het spruitstuk. Maar weet iemand waar dat rechter gat voor is, die in het handschoenenvakje? Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 26 maart 2008 Delen Geplaatst: 26 maart 2008 Its for your CDI and the cables and HT cable. on an ET3 your "bobijn" is in the glovebox. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 26 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 maart 2008 Ahaaa - thanks My first PV, bought it disassembled: causes serious headscratching now and then Cheerio! Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 27 maart 2008 Delen Geplaatst: 27 maart 2008 the engine goes in the big hole at the back, the forks in the small hole in the front. Thats about it, i think? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2008 Ha! Not with a Motovespa Guess what these 2 original factory made holes in the top are for Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 27 maart 2008 Delen Geplaatst: 27 maart 2008 they are for the eyes, the middle one is the nose and the bottom one is for the mouth? looks a bit shocked actually! Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2008 Can imagine the shocked look, as I've roughed it up with sandingpaper all over But is's actually where the Spanish Vespa builders put a big-ol'-resistor-cluster-thingy, as a voltage regulator: Weird :| Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2008 nope - 10Watt resistor! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.