Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa lx 50 4t optrekken


janlanderloos

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben in het bezit van een vespa lx50 4t en heb nu ongeveer 1400km. Maar ik wilde graag dat mijn vespa feller optrekt. Ik wil niet dat hij sneller gaat rijden, 50km/h is snel genoeg voor mij, maar hij moet kunnen sneller optrekken...

Ik heb op forums gelezen dat ik gele trekveren moet plaatsen...

Jammer genoeg weet ik er niet veel van af, daarom vraag ik jullie raad om

mijn vespa'tje sneller te laten optrekken, maar niet sneller te laten rijden.

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie

hallo , gele malossi trekveren kan helpen , dna maakt hij meer toeren in het begin met optrekken ... zoiets is bij (bijna?) elke scooter anders ... je moet je vario rolletjes aanpassen aan je trekveertjes , en aan je drukveer . misschien kan je best eens kijken als er ene prop in de uitlaat zit want als je die eruit haald gata die al veeeel beter en misschien iets sneller maar dan steek je een ringetje bij de vario , ofwel as je geen prop hebt de expansie buis dichtmaken , dat helpt ook veel...

grtz

Link naar reactie
misschien kan je best eens kijken als er ene prop in de uitlaat zit want als je die eruit haald gata die al veeeel beter en misschien iets sneller maar dan steek je een ringetje bij de vario , ofwel as je geen prop hebt de expansie buis dichtmaken , dat helpt ook veel...

grtz

Het is een 4takt dus vergeet dit maar

4takt is niet afgesteld op de uitlaat

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...