Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Roderen GTS 250


2T

Aanbevolen berichten

Ook pas nieuw op het forum, volgende week komen de nummerplaten toe voor mijne gtv 250, dus ook dit vraagske hoe lang we moeten inrijden, en aan welke max. snelheid ?

Het is mijne eerste scooter en heb dus ook nog veel vragen ? Maar eerst eens rondneuzen op het forum dat ik geen tweemaal dezelfde vragen stel :)

Link naar reactie
vraagje aan de GTS250 rijders:hoe en hoelang hebben jullie je GTS ingereden.

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

goede aankoop met zo een nickname

en uw profiel is zo mooi ingevuld.

wil er hier iemand een 4takt forum oprichten Lx125 mischien

Link naar reactie
vraagje aan de GTS250 rijders:hoe en hoelang hebben jullie je GTS ingereden.

Alvast bedankt voor jullie reactie's.

Zoals 't in boekske staat: Eerste 1000 Km ni boven de 100. Allez, enkel heel efkes vanaf de 750 maar niet echt voluit gegaan. Wel altijd veel gevarieerd in snelheid en toerental. De mijne is er in elk geval ni aan kapot gegaan.

Als je zoekt op "roderen" ga je een heleboel uitleg krijgen. zijn al héél wat posts aan gewijd.

Link naar reactie

Al wat op het forum rondgezworven, en er zijn inderdaad wat individuen die de spot drijven met de 4takt vespa rijders. Hoeft dit nu zonodig ... wat kan mij dit schelen of nu iemand met een 2 of 4 takt rijdt, als ze er maar plezier in hebben. En iedereen heeft wel een eigen voorkeur voor een model. Het is allemaal de technische vooruitgang die dit alles bepaalt hé, daar kunnen wij nikske aan veranderen. Ik ben blij dat de vespa met al die ouw modellekes zo in ere worden gehouden en daarom en dikke proficiat aan de 2 takt liefhebbers. Neem ons als toevallige 4 taktdrivers er gewoon bij als één familie. Het is gewoon een prachtscooterke hé den vespa. Byeeeeee tot de volgende... en laat ik nog afsluiten met het volgende... Rij nooit sneller dan je bewaarengel kan vliegen... :)) Maar ja, kan niet anders in rodage... hahaha

Link naar reactie
gas geven... . gas loslaten... . gas geven... ... gas loslaten... . enz :)

nee serieus gewoon nie opentrekken en nie boven de 6000rpm gaan... is wat ze mij zeiden in den tijd nog nie zo lang geleden en nog geen problemen gehad dus er zal wel iets van waarheid inzitten veronderstel ik!

Heb een paar maand geleden een nieuwe 4t 100cc gekocht gehad , geen vespa daar heb ik ze liever oud :-) , heb na het vertrek uit de winkel altyd vol gas open gedaan tot een bepaald km/u , na 5 km het ding volledig open gedraaid

Dan altyd wat gevarieerd , eens 60/u , eens 75/u , ... ... maar wel altyd vol gas open tot aan dat ../u

Ding bolt beregoed , gast van die shop zegt dat het de beste is in optrekken die ze ooit hebben gehad.

De ene zegt kalm rijden , de andere gewoon gas geven.

Mocht je weten hoe je motor reeds heeft gebruld in de fabriek...:-) ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...