Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kapitein zepos met kerstmuts op 14 dec


bob

Aanbevolen berichten

door de herhalende vraag aan mijn adres om eens naar kerstmarkt te gaan op de groenplaats voor diegene die zin hebben om 20u aan de kiosk op de groenplaats en vervolgens kunnen we dan afzakken naar de kapitein allee allemaal tot vrijdag voor weer een fijne avond;-)

Link naar reactie
ik gaan den donderdag al naar de kerstmarkt dus vrees ervoor dat ik er niet zal bijzijn.

greets lars

Ik wist niet dat die kerstmarkt voor iedereen slechts éénmaal toegankelijk was. ;-)

bwa tis gewoon een kwestie van nog zat te zien of niet. den donderdag gaan we met de studentenclub dus da is wss zwaar scheef hangen en de vrijdag nog zat zijn. tis maar de vraag of ik savonds nog in staat ben om er naar toe te komen. en heb net vernomen dat ik naar toneel moet.

greets

Link naar reactie
door de herhalende vraag aan mijn adres om eens naar kerstmarkt te gaan op de groenplaats voor diegene die zin hebben om 20u aan de kiosk op de groenplaats en vervolgens kunnen we dan afzakken naar de kapitein allee allemaal tot vrijdag voor weer een fijne avond;-)

Dat is toch duidelijk genoeg? :P

ALLEBEI

Link naar reactie

Ook wij komen de sfeer van de Antwerpse Kerstmarkt opsnuiven, maar dan wel met de car, want mijn poepke kan nie zo goed tegen de kou :-) Hopelijk krijgen we ons grote beest met 4 wielen daar geparkeerd.

Tot strx

Kathy & Michel

Link naar reactie

@Bob, tis nie da kwantiteit da telt maar de kwaliteit e ;-) En wij vonden het wuper gezellig!!

@Fajes: das idd een goei reden. Veel beterschap gewenst voor uwe jongste e!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...