Vespa.amsterdam Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 Beste forumisten, Ik ben zeer blij en verrast dat in deze forum Automatica zeer in trek zijn bij bepaalde liefhebbers. In Nederland wil niemand dood gevonden worden op een Automatica. Deze worden in de Randstad vooral bereden voor "wannabe" vespaliefhebber. Dus een poppiejoppie yup die erbij wil horen. Ik merk dus dat hier de Automatica juist door echte liefhebber worden bereden. Veel mensen zeggen dat er weinig onderdelen ervan zijn, maar er zijn genoeg om de scooters nogeens 25 jaar te laten rijden. Laat u niet wijsmaken dat een Vespaschakel beter is, de Automatica's worden de toekomstige SS90 en de SS50. Dus graag koesteren, wie weet wat de toekomst brengt. Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 Tiens, ik wist niet dat de Automatica hier in trek is ?! Eerlijk gezegd, ik denk dat je je ietwat vergist. Er zijn hier veel mensen met een GT, GTS of LX, maar dat is andere koek en heeft niks van doen met de Automatica of Plurimatic... Link naar reactie
Gast Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 en de technische vraag is? ik verklaar hem een forumtrol! Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 Hoei dat is de snelste ontmaskering van Slamet ever Hij zegt het krom, maar hij bedoelt het best goed hoor... Deze worden in de Randstad vooral bereden voor "wannabe" vespaliefhebber. Dus een poppiejoppie yup die erbij wil horen. Dat is niet echt waar; de automatica wordt bereden door mensen die zich niet hebben laten informeren over hun aankoop; de mensen die denken - "yes, een oldtimer vespa voor maar 200 euro zonder kenteken, hij loopt niet, maar met zo'n ouwe scooter moet dat simpel te fixen zijn." Daarna komt die automatica rijder bij de Vespa dealer terecht, waar blijkt dat de kosten van het fixen van zijn scootertje vele malen de aankoopprijs is. Volgende stap; iemand op een forum vinden die het voor je kan doen, maar dan wel snel en goedkoop. En dat valt dan meteen verkeerd. MAar gelukkig is er Slamet; de redder van alles dat automatica is. En dat meen ik, want nu hoeven wij ons er niet zo druk meer over te maken Link naar reactie
Il Postino Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 Spijtig idd. dat er niet meer onderdelen van zijn. Ze rijden errug vlot, stukken beter dan een pokke-pk50, daar kunt ge beter naast gaan lopen. Spijtig alleen dat alles anders is dan een gewone pk50 Link naar reactie
doubleV Geplaatst: 4 december 2007 Delen Geplaatst: 4 december 2007 ne vespa PK 125 S AUTOMATICA ELESTART... technologie van 25 jaar geleden! ik kan hem telkens in gang kicken, maar ik gebruik steeds met ge gepaste show mijne electrische starter! ik vergelijk mezelf met bijvoorbeeld ne porsche fanaat die liever een 911 wilt van 20 jaar geleden, pure mechaniek, lang voor alles door electronica werd geregeld! uiteraard weet ik dat de PX deze charmes heeft behouden tot op vandaag, maar ik ben apetrots op de mijne! spijtig dat er in het verkeer niet veel mensen zijn met kennis van vespas, ofwel kennen ze de hele oude, ronde ofwel de nieuwe, trendy, de 80ers worden vergeten :-( Link naar reactie
Vespa.amsterdam Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2007 Hallo, Geinteresseerden kunnen mijn website bezoeken op www.vespaamsterdam.tk, genoeg onderdelen op voorraad en anders ken ik wel iemand uit Amstelveen die ook aantal dingen meer dan triple in huis heeft. Link naar reactie
Vespa.amsterdam Geplaatst: 4 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2007 Ik ben trouwens een Vespa pk125s automatica met electrastart aan het restaureren, aangezien ik meerdere automatica heeft, is deze binnenkort te koop als het geheel klaar is. Er zit 125cc op maar ik kan desnoods een nieuwe 80cc erop monteren. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.