Ga naar inhoud
Vespaforum.be

café tips voor op vrijdagen


bob

Aanbevolen berichten

voor al de gene die nog toffe plaatsen wetten om af te spreken op een vrijdag avond en waar we de vespa ook iets of wat kunnen parkeren laat het hier gerust weten zo kunnen we alle leuke plaatsen leren kennen en als de vraag valt waar is het volgende week dan kunnen we altijd hier eens kijken alvast bedankt voor jullie medewerking ;-)

Link naar reactie
@vesp het is niet dat we niet eens willen afzakken naar limburg maar de derde vrijdag van de maand is het ook vca kroeg avond ;-)

@Bob: Awel nog eens een idee voor volgende zomer halfweg ergens iets af te spreken met de twee clubs.

PS: Hou dan misschien wel Bluevespa een beetje in de gaten, die leeft blijkbaar in een kleinere wereld dan jij...

We willen echt niet dat hij verloren rijdt op amper 50km van z'n thuis ;-)

Link naar reactie

ik zal proberen van alle locaties op een kaleder te plaatsen en er voor te zorgen dat iedereen eens dicht bij zijn of haar deur eens goe kan deurzakken en blijf gerust adressen posten want er zijn nog veel vrijdagen als ik een iets of wat bruikbaar exemplaar van mijn kaleder klaar heb zal hij hier wel ergens verschijnen ;-)

ps. schijf de adressen er even bij dat maakt het voor mij wat makelijker;-)

Link naar reactie
Terug in de Kalifornia (heb die deze week gemist) of "Sfinkscafé" in Boechout. Gezellig en veel plek voor de vesps.

jaa de sfinks is wel goed. heeft zo wa de capaciteit van de nieuwe zurenborger.

goei zeteltjes boven, als da ter ten minste nog is.

greets

ander voorstel

de markies op de stadswaag. plaats genoeg voor een 100 tal vespas

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...