chocolateman Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 ...just aan ons garagepoort, zaterdag avond, na de rondrit van heavy soul(px200e). ik dus een nieuwe kabel gestoken...( was eigenlijk nog nie nodig) en veel missérie gehad om juist af te regelen(?). toerke gedaan, na 7km koppeling alweer weg('k kon dus nie meer ontkoppelen) wou bijregelen, maar het "koppelings-armpje aan het kop.deksel" hangt er verdacht slapjes bij! ik dus in 2 vit naar huis aan 15 per uur. bij het openen van het deksel blijkt dat da "koperachtig duw-tussen stukje" vakkundig in zeer fijne beetjes gedraaid is, en mijn deksel is nu ook een "beetje" bij gewerkt. nu 'k zal da wel kunnen fixen(denk ik toch), maar hoe zou dat nu eigenlijk komen? Link naar reactie
René Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 Kijk eens naar het oliepeil. Die koperen stift staat waarschijnlijk droog Bericht bewerkt (09.06.2005 | 22:07) Link naar reactie
T5Scooterboy Geplaatst: 10 juni 2005 Delen Geplaatst: 10 juni 2005 En kijk ook even naar het plaatje op je koppeling waar dat koperen stiftje op drukt. Link naar reactie
chocolateman Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2005 olie afgelaten en gemeten (we meten om te weten;-) ): 225cc dikvloeibaar maar wel een beetje zwart...met blinkende stukjes in. en dat plaatje is serieus gekrast, dat kleine armpje dat het koperen stukje weg duwt is afgeplat en blauw aangelopen, dus te vervangen. zal 'm dus volledig opensmijten als ik tijd heb, maar eerst mijn reserve motor 'd eronder hangen zodat ik nog kan rijden. wim Bericht bewerkt (10.06.2005 | 19:21) Link naar reactie
René Geplaatst: 11 juni 2005 Delen Geplaatst: 11 juni 2005 Rechtstreeks komt de olie niet zo hoog. Door het draaien van de tandwielen wordt de olie rondgeslingerd. Bij het opnieuw monteren voor alle zekerheid drukstift en drukplaatje vooraf goed inoliën. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.