Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa P70X


bertDG

Aanbevolen berichten

Problemen... Met papieren...

Ik kocht in juli een p70x particulier. P70X is een model die zoals jullie wellicht weten enkel voor de Duitse markt werd gefabriceerd. Het heeft me enige tijd gekost om een goedkeuringsvignet te bekomen, maar dat is me uiteindelijk gelukt! De belgische officiele invoerder kon me dit niet bezorgen, maar het ministerie wel.

Dus aan alle eigenaars die hetzelfde probleem hebben: gewoon direct naar het ministerie schrijven. Ze hebben me de normale 50 euro zelfs niet eens aangerekend.

Ik dus in volle overtuiging naar DIV gent; maar daar vertelden ze me dat het via brussel moest. Daar kwam uit dat de nummerplaat die op mijn papieren staat niet overeenkomt met de plaat waarop hij in Duitsland laatst werd ingeschreven. Maw, ik heb papieren waarop de afmelding in Duitsland staat; maar hij werd blijkbaar na die datum (2003) nog eens ingeschreven tot 2005, op een ander nummerplaat.

Die mannen in brussel kunnen wel zien wat de laatste plaat is, maar kennen geen naam. (of willen dat niet geven)

Kortom... Miserie. Ik zit eigenlijk wat vast en weet niet meer wat te doen. Was van plan om er deze zomer wat van te genieten, maar dat is het alles behalve geworden. Nu; kan er me hier iemand helpen? Dat hoeft niet voor niets.

Voor discretie kan je me altijd mailen.

Bert

Link naar reactie

ga naar Frits of Dolf van het 'DIV' in duitsland en ga daar een uitschrijvingsattest vragen.. of bij een andere officiele instantie die u nummerplaat en eigenaarsgegevens van de laatste inschrijving kan geven en een bewijs van uitschrijving

ga dan nog eens naar het DIV

voor dat vignet, denk ik dat ge nog wel een rekening in de bus zult krijgen,ik heb eerst betaald en kreeg het dan pas. of misschienhebben ze het u zo gegeven omdat ze weten dat ge er toch niets mee zijt :-)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
voor dat vignet, denk ik dat ge nog wel een rekening in de bus zult krijgen,ik heb eerst betaald en kreeg het dan pas. of misschienhebben ze het u zo gegeven omdat ze weten dat ge er toch niets mee zijt :-)

naar het schynt is dit gratis geworden nu , dus dat je niet meer de 50euro moet betalen

En idd , je hebt het uitschryvingsbewys nodig , daar kan ik je niet mee helpen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...