Ga naar inhoud
Vespaforum.be

en Mechelaars hier?


Hanzie

Aanbevolen berichten

ik ben ook van heist op den berg.

ik heb jef vb al zien voor bij rijden aan cafe zwarte lola.

Ahja, ik woon daar in't straat. 'k Ben zondagavond rond den tienen voorbijgereden door ne blauwe(?) px ter hoogte van't voetbalplein van de Molenzonen, was jij dat toevallig?

edit: Sarge, waar woon jij dan juist? (Ik in de Onze-Lieve-Vrouwestraat en Averegtenlaan.)

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik ben ne vesparijder uit centrum Mechelen. Ik heb een GTS 125 knalrood en morgen ga ik mijnen splinternieuwe knalrode GTS 250 ABS ophalen bij Smout. Mijnen 125 heb ik overgelaten, had wat te weinig power vandaar mijn overschakeling. Ik hoop alleen dat ik er geen spijt ga van krijgen. Zijn de GTS 250 vedetten gelukkig met hun scooter?

Oja mijnen gebuur heeft nen Vespa LX125 (zwart). Dus in Mechelen bestaan ze wel degelijk de Vesparijders!

Groetjes,

Kurtje6

Link naar reactie

Beste Jurgen,

Ik heb mijnen GTS 125 gisteren ingeruild voor nen GTS250CC. Het is voor mij een groot verschil! Deze vespa is al meer een motortje tov de 125, daar had ik het gevoel dat het hier meer ging over een opgedreven brommertje. Natuurlijk kan je het niet vergelijken met een zware motor. Ik heb ook een BMW GS1200 Adventure. Dit is natuurlijk iets gans anders. Ik heb er geen spijt van dat ik de wissel heb gedaan. Trekvermogen tov de 125 is een groot verschil. Aan de lichten vol gas denk ik niet dat er een wagen is die kan volgen tijdens de start. Mijn 125 kwam hier duidelijk te kort!

Ik heb deze gekocht om rond te toeren op de secundaire wegen en in het stad. Ik rijd er dan zelfs veel liever mee dan met mijnen 1200!! Straf hé?

Ik denk dat ik met dit machientje nog veel plezier ga beleven!!

Gtrjs,

Kurtje6

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...