Ga naar inhoud
Vespaforum.be

laten herstellen na ongeval


Thomassker

Aanbevolen berichten

Deze morgen ben ik aangereden geweest door een auto op het rondpunt aan de sterre, Gent. Mn Vespa is er niet zo erg aan toe, maar wel erg genoeg om hem te laten herstellen.

De verzekering laat nog een expert komen om de schade vast te stellen vooraleer ik hem mag laten repareren.

Mijn vraag is nu, waar doe ik hem het best binnen? Ik ben van Gent en omstreken.

PS: ikzelf heb snijwonden aan mijn rechterbeen, ik was niet in fout want bevond me op het rondpunt. De andere bestuurder (een Engelsman van 79 jaar nota bene) kwam het rondpunt opgereden zonder te kijken en reed me in mijn flank aan. Hierdoor kan ik helaas niet deelnemen aan de volgende rondrit met de VCG op 29 september, tenzij iemand nog een plaatsje over heeft achteraan op zijn vesp.

Link naar reactie

Je kan hem steeds binnen doen bij De Pauw voor herstelling. Verzekering zal de factuur wel betalen. Want misschien zal je een factuur nodig hebben om je centen te recupereren. Daar hangt alles vanaf. Anders kan je misschien iemand bij vcg vinden die tijd heeft en het kan doen voor een prijsje.

Link naar reactie

Da's pech Typhon, veel beterschap...

Je brengt hem eerst naar De Pauw, en laat de expert daar komen, zo kan De Pauw een bestek opmaken en hij is ook de beste man om te onderhandelen met de expert. Want experts daar moet je mee oppassen...

Dus iemand zomaar aan laten werken zou ik toch niet doen, al is het tegen een "prijsje".

als je in jouw recht bent dan maakt prijs niet uit, hij moet perfect in orde zijn...

En probeer een zo hoog mogelijk bedrag erop te verkrijgen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...