Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ebay


dave

Aanbevolen berichten

Dezelfde praktijken? Hmmm. Een chingcheng kopie van een yamahascooter een vespa noemen is toch wel een stapke verder dan een bajaj een vespa noemen hè!

Dat moet toch niet zo moeilijk zijn voor Piaggio om die mannen een emailke te sturen? Ze zijn uiteindelijk toch in hun volste recht?

En dat Cras gedoe: Indische scooters van vóór 1973 zijn 'echte vespas', maar ik betwijfel of Cras die verkoopt, gezien dat de meeste van z'n scooters een ronde bajajkilometric hebben. Ach wat, ik zou me eerder storen aan de kwaliteit van de restauratie.

Link naar reactie

ge hebt eigenlijk wel gelijk, maar dat neemt niet weg dat die foefelaar uit brecht bajaj's die idd op een dubieuze manier gerestaureerd zijn voor volwaardige piaggio's verkoopt !

Sowieso zijn deze uit Indië afkomstige scooters kwalitatief inferieur aan de originele en zouden dan ook aan deze verhouding moeten verkocht worden.

Afgezien daarvan is VESPA een gedeponeerd merk en daar zou piaggio wel iets aan kunnen doen , maar helaas...

verkoept mor is sloeffe van den Bata veur Prada's ik denk da dat nie lang go dure veur da ge den A.P.D. on a deur hed begot !

;-)

Link naar reactie

Vragen gesteld...

Ineens een paar vragen:

- Van welk merk zijn deze scooters?

- Hoelang loopt de garantie periode?

- Waar kan ik in de toekomst terecht voor herstelling en/of onderdelen?

- Komen de onderdelen overéén met échte Yamaha Vino scooters?

Komt overeen met Yamaha.

Komen van China.

Merk is Freedomotor.

Voor meerdere inlichtingen,u kan my kontakteren op 011695844.

1 jaar garantie.

Beste groeten, R.de Biolley

Link naar reactie

Volgens de nieuwe wetgeving moet op elk nieuw produkt 2jaar garantie gegeven worden !!!

bv een nieuw LX...ke heeft dus 2jr garantie (wel op voorwaarde dat onderhoud gedaan wordt door een erkende dealer)

Dus... handen af van Chinese rommel en koop ene Vespa hé mensen!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...