Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

alu plaatje onder de bil met rivetten vast maken met daarop de nummer die op de papieren staat, is perfect legaal, als koper kan je onmogenlijk op de hoogte zijn van de geschiedenis van deze vespa, en je koopt in vertrouwen, als later blijkt dat het om een gestolen vespa gaat kunnen ze je niks maken.We moeten ook niet te achterdochtig worden

Link naar reactie
@vespaboy: er zitten wel papieren bij maar geen chassisplaatje... dat is iets heel anders dan geen papieren en geen chassisplaatje. Ik zou er geen erg in zien, je krijgt hem sowieso wel ingeschreven.

Jurgen heeft gelijkt... Het kader is gecut... en daardoor is het nummer weg...

Kan ik nog ergens anders het serienumeer vinden ?

Groeten dries

Link naar reactie

"Vreemd" dat EN plaatje EN serienummer niet meer aanwezig zijn op het frame.

Een vaststelling inzake frauduleuze inschrijving wordt correctioneel afgehandeld.

Ook mag niet uit het oog worden verloren dat de koper van uit diefstal verkregen goederen de notie «aankoop ter goeder trouw» uit het burgerlijk recht kan inroepen, tenzij er op het moment van de koop materiële aanwijzingen waren die hem erop attent hadden moeten maken dat de goederen niet rechtmatig verworven zijn, m.a.w. dit wordt als heling aanzien (ook correctioneel).

Ter info :)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Dries, kon het chassisnummer op mijn Vespa (onder de R bil) eveneens niet terugvinden; dit daar deze gerestaureerd is en het chassisnummer blijkbaar overspoten werd. Blijkt zeer veel voor te komen en is vrij ambetant als er (zoals in mijn geval) geen chassisplaatje van het fabriek uit op het chassis gemonteerd werd (nogmaals, in mijn geval). Uiteindelijk na een kwartierke schuren is dit tevoorschijn gekomen en heb ik dit met een antraciet lak overspoten zodoende het zichtbaar blijft... Misschien es even schuren zou ik zeggen... Grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...