Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Chapeau voor de René


fastpx

Aanbevolen berichten

als je goed tussen de regels leest , inspringer , lees je dat ik helemaal geen afkeer heb van PX'kes...maar ja...

t'is maar als u zoon het voorbeeld volgt van de kurt dan komt het écht niet goed..."slechte omgang bederft nuttige gewoonten'", zei een wijs man ooit...en het was te zien aan z'n vrouw alleen al !!!!

en wat de hint betrefd...als u me wat veel op de topics tegenkomt wil ik me gerust op u algemene aanvraag wel terugtrekken hoor...gewoon even melden,das al !!!

u dienaar

schelmke !!!

ps...door al dat PX-gedoe trek ik wel een deel centjes van de christelijke mutualiteiten...

Link naar reactie

hey man,heel raar, ik sta ook scherp vanwege een reactie van erix-sherman...raar-nooit gedacht dat dat zou gebeuren , een beetje van de kaart als het ware...enfin soit.

trouwens "ik sta scherp" was van marcel vanthilts arbeid adelt , maar dit geheel ter zijde...

er is echter wel een zekere adoratie naar renereetje toe...zijn leeftijd , zijn ervaring , zijn wijsheid en of toegepaste kennis , zijn levensvisie , zijn algemene interesses en diepgaande hobby's

die man heeft alles , zelfs de looks !!!

nu enkel nog z'n vrouw ontmoeten...

en u scherp te maken met ... ( een nieuwe potloodslijper ???)

jeeehaaaaaaaaaaa

Link naar reactie

sorry inspringer dat wist ik niet...bij ons in antwerpen is dat meer van oppassen maatekes , of een koek oep a oog !!!

bij mij was meer van ... "oei ik word hier zenuwachtig van en das nooit goed voor m'n direkte omgeving !! "

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...