Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eerste onderhoudje


Kim

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen...

Ik zit ondertussen al een eindje boven de 1000 km,

maar heb nog steeds mijn eerste onderhoud niet achter de rug!

UITSTELGEDRAG toch hé...

Nu ik een periode in 't land ben, en veel gebruik wil maken van mijn PX'je, denk ik dat het toch wel verstandig is om eerst dat onderhoud te doen... Alleen, Staar & Co is met verlof :(

misschien een onnozele vraagje, maar toch:

Kan ik mijn onderhoud bij iemand anders doen dan de plaats van aankoop?

En toch mijn 2 jaar garantie behouden?

Groetjes, Kim.

Link naar reactie

Wat moet er precies aan u onderhouden worden Kim??

Dodi

Hoi iedereen...

Ik zit ondertussen al een eindje boven de 1000 km,

maar heb nog steeds mijn eerste onderhoud niet achter de rug!

UITSTELGEDRAG toch hé...

Link naar reactie

Graptjen ;)

Serieus, ik denk dat je nog wel wat kan wachten indien de winkel dicht is. Volgens mij vijzen ze gewoon alles wat aan als er iets losgekomen is (kabels etc), en verversen ze de olie van de koppeling. Dat kan je zelf (zie je boekje over de px), of gewoon es kijken of het niveau niet te laag staat en wat bijvullen met motorolie(niet met 2 takt olie he!). Bij een nieuwe motor verbruik je in het begin wel wat meer van dat spul denk ik.

Dodi

Link naar reactie

@ Kokske : mijn excuses als de voorbije conversatie u dusdanig verveelde dat het u aanzette tot het inzetten van een geeuw, maar weet dat het metd e allerbeste en welgemeende bedoeling was dat mijn bescheiden zelve lieve Kim wilde bijstaan om desbetreffend oorzakelijke misverstanden te kunnen ontwijken, edoch ik had er reeds zelf een gecreëerd door een mogelijkheid open te laten om een dubbelzinnige zinspeling te laten geworden in mijn vocabulaire. Nogmaals mijn excuses.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...