Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ongeval Gehad


CarlosVespino

Aanbevolen berichten

al beter! mijn pols doet nog pijn, maar ik mag veeeeel pijnstillers pakken, dus dat gaat wel en de hoofdpijn voel ik niet zo hard door al die pijnstillers.

Voor de rest ben ik héél stijf in m'n rug, armen, nek, benen, noem maar op :-) maar de knappe dokteres zei dat dit snel voorbij zou zijn en haar geloof ik maar al te graag!

Danku voor al de steun!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik heb m'n Vespa terug!!! eindelijk! :D

je ziet niets meer van het ongeval, het is ongelooflijk professioneel gedaan, waarvoor zéér veel dank aan Danny van Scootermarket!!! ik denk niet dat er zoveel hulpvaardige en correcte mensen als hem rondlopen!

Danku voor alle steun ook, iedereen!

Carlos

Link naar reactie

ik heb het zelf gecheckt en ik denk van wel.. :D

maar ik weet niet hoe het komt.. maar ik voel me niet meer veilig op m'n wespje... op andere brommers anders wel hoor! maar ze rijdt nu hélemaal anders dan ervoor, en er is iets mis met mijn fourche denkik, ze piept keihard (ok, das enkel olie erin doen, maar waar dan??) en met mn stuur is er ook iets fout.. als ik recht rij moet ik een beetje bijdraaien, percies of het staat scheef.. kzal straks eens wat prutsen.. en ze rammelt énorm veel... hulp?

Link naar reactie
ik heb het zelf gecheckt en ik denk van wel.. :D

maar ik weet niet hoe het komt.. maar ik voel me niet meer veilig op m'n wespje... op andere brommers anders wel hoor! maar ze rijdt nu hélemaal anders dan ervoor, en er is iets mis met mijn fourche denkik, ze piept keihard (ok, das enkel olie erin doen, maar waar dan??) en met mn stuur is er ook iets fout.. als ik recht rij moet ik een beetje bijdraaien, percies of het staat scheef.. kzal straks eens wat prutsen.. en ze rammelt énorm veel... hulp?

Misschien beter eens gevraagd aan Scootermarket WAT ze precies gedaan hebben (welke stukken vervangen, welke niet, ... ) en hem alleszins opnieuw binnendoen met de opmerkingen die je hier geeft. Ik zou toch verwachten dat je scooter NIET piept en rammelt indien hij net hersteld is ...

Link naar reactie

We horen trouwens niks meer van de afloop..?

Ik moet zeggen dat ik er toch sterk aan twijfel of het echt scootermarket zijn fout is. Met alle respect, je moet echt dom zijn om met een los achterwiel 500m ver te rijden. En los wiel dat voel je meteen! En dan stop je normaal ook meteen...

Link naar reactie
We horen trouwens niks meer van de afloop..?

Ik moet zeggen dat ik er toch sterk aan twijfel of het echt scootermarket zijn fout is. Met alle respect, je moet echt dom zijn om met een los achterwiel 500m ver te rijden. En los wiel dat voel je meteen! En dan stop je normaal ook meteen...

Met alle respect, maar wie slaat er hier nu domme praat uit ? Was je er bij toen het gebeurde dan ? Voelde jij de vespa toen hij de werkplaats uitreed, ik dacht het niet.

Link naar reactie

Ik moet ook een eindje met een los achterwiel gereden hebben, want mijn velg had een scheur in mijn koppelingsdeksel gesleten, maar onderweg toen ik doorhad dat er iets fout was en aan de kant ging staan om eens te kijken was het al nipt of hij lag er volledig van. Al is het al meer dan een halfjaar geleden, ik ben er wel behoorlijk zeker van dat mijn band bij mijn vertrek goed vast zat, maar er zat geen zo'n veiligheid metaaltje door die moer en de as...

mvg piejay

Link naar reactie

Fout van scootermarket of niet, dat zullen we nooit weten, een bout kan ook gewoon krakken, dat is gewoon zo. Maar hij heeft zijn verantwoordelijkheid opgenomen en daar ben ik heel blij om, zoals ik al zei, no hard feelings tegenover Scootermarket. Nu is het wel nog steeds niet in orde, maar ik zal hem zo snel mogelijk bellen daarvoor.

@ Duciel: Zet maar eens een of 2 bout van uw achterwiel los, rijdt dan maar eens via de ring van Lier, in volle vertrouwen dat je op tijd zal kunnen stoppen en niets zal voelen eens het begint te trillen. Ik hoop dat jij evenveel geluk zal hebben als ik heb gehad! En dan zullen we nog eens spreken.

Of denk je soms dat ik voor de lol een saltoke wou maken door de lucht en maar gewoon ben doorgereden en niet heb geremd toen ik ineens van links naar recht begon te zwieren?

@ Bluevespa: ik weet het, niet al te veel schade, en de billen zijn herspoten en al, ik heb heel veel geluk gehad!

@ Bolderik & Pieter: merci, jullie kunnen zich tenminste in mijn plaats zetten en rationeel zijn.

Carlos

Link naar reactie
We horen trouwens niks meer van de afloop..?

Ik moet zeggen dat ik er toch sterk aan twijfel of het echt scootermarket zijn fout is. Met alle respect, je moet echt dom zijn om met een los achterwiel 500m ver te rijden. En los wiel dat voel je meteen! En dan stop je normaal ook meteen...

Heb zelf ooit eens een voorwiel gehad dat toch niet helemaal normaal voelde ... toen ik keek waren er al 2 bouten verdwenen en waren er 2 van de overige 3 reeds losgetrild ... je voelt zoiets niet meteen, zeker niet als je gewone snelheden aanhoudt en een niet te bochtig parcours aflegt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...