Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jihaaa, nief machien PX150


Fie669

Aanbevolen berichten

Daarnet 2 momo helmkes gaan halen bij de Idealmotor en daarna mijne nieuwe PX150 bij het Kiels Rijwiel center. Ineens mee door de koekenstad gereden om haar een keer aan het grote publiek te laten zien... :-)

Het groot licht wilde in eerste instantie niet marcheren, maar na een aantal keer proberen toch gelukt. Tja, het blijft Italiaanse klasse natuurlijk...

Sebiet nog een tourke doen en dan is't hopelijk vlug 8.30u zodat ik naar het werk kan rijden.

Iemand een tip voor een goed afdekzeil?

groetjes, Fie

Link naar reactie

De mijne is zwart met het bruine zadel (Voorlopig :-) Moest er wel 5 weken op wachten, de PX is een gigantisch succes nu ze er mee stoppen, dus in Italië kunnen ze de export efkes nie volgen .

Ik moet der van de week wel die voetjes voor de passagier laten opzetten, want met twee hebt ge da precies nodig...

Heeft iemand ervaring van de onderdelen in chrome die Staar verdeelt? Het zou beter gerief zijn dan de originele van Vespa...

Slaapwel iedereen

Fie

Link naar reactie

Fie had ook al een vraag gesteld ivm een beschermhoes.

Aangezien mijn px, buiten in de strengste (relatief tegenwoordig) wintermaanden, buiten zal staan vroeg ik me eveens af of iemand advies heeft.

TX

F

Nog iets vergeten te vragen, welk (soepel) slot van +/- 1m raden jullie aan om potentiële dieven af te schrikken... buiten de paal waar het slot mee verbonden is natuurlijk. :-)

Oh ja, een garage huren is echt geen optie op dit moment maar gelukkig is het een rustige buurt waarin ik geen moeilijkheden verwacht... alleszins zeker zinvol voor in de stad.

Link naar reactie

Ik heb een hangslot van het merk MAGNUM en bijhorende ketting.(50 €) Het hangslot is met rubber overtrokken, de ketting bestaat uit een metalen buitenzijde met een kern van staaldraden, vrijwel onmogellijk om door te knippen. Je maakt het hangslot vats aan de metalen beugel die onderaan aan het kader gelast is, de rubberen coating zorgt ervoor dat deze niet beschadidgd raakt. Ketting rond de paal en vastklikken. Omslachtig maar wel veilig, want de vespa hangt vast aan de kader en niet de wielen. Een ketting door de wielen is niet zo veilig want iemand die het kent haalt het wiel (met ketting) er zo uit.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...