Ga naar inhoud
Vespaforum.be

mijn eerste px 125 !!! zo fier als een gieter op mijne leeft


theuni

Aanbevolen berichten

dan toch maar eens een jeugddroom waarvoor ik tijd maak, nu heb ik in mijn leven nog nooit op een vespa gezeten en ben benieuwd of het simpel is om daar mee te beginnen. hoe is het om zo de eerste km te beleven

Als je voordien alleen qua tweewielers maar op een fiets gezeten hebt dan zal het zijn als de finale openbaring van wat vrijheid in 't verkeer betekent.

Link naar reactie

heb helemaal geen tijd meer gehad om achter de pc te zitten, iedere vrije minuut zat ik op de vroem vroem, super gewoon heb enorm spijt dat ik dit niet tien jaar eerder gekocht heb, ben op zoek naar een leuke grote vespa winkel in de regio geel diest of hasselt

Link naar reactie

Jaja weer een gevaar bij op de baan. heb mij vandaag ook nen vespa aangeschaft.

een PX 125. het is uitindelijk toch den blauwen geworden want was aan het twijfelen tussen den blauwen en den grijzen. maar wees gerust ge zijt nog een weekje veilig want heb hem pas volgende week.

Ondertussen heb ik al een ritje mogen doen mee den PX van fooraapje en foorteefje,

was vree wijs ze. Ben ook voor mijnen eerste keer naar de vespaclub gent geweest en ik moet zeggen dat he een toffe bende is.

Link naar reactie

@ foorkameraadje

En bijzeggen dat wij u zeker nie gedwongen hebben om er ene te kopen hé hahahaha

Ge moest wel,lid worden van de gentse vespaclub en geen vespa hebben!!!!

Da mag nie hé

Welkom in het vespawereldje Tommeke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...