vespapostino Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Ik weet niet goed welke uitlaat eronder te zetten. Graag had ik toch eentje met een beetje performance maar die uiterlijk toch klassiek blijft. Wat dachten jullie van deze twee? Of als er iemand een ander kent? Ben namenlijk al stilletjes mijn stukken aan het uitkiezen voor als de vnb hier is in augustus. Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Ben vergeten te zeggen dat er momenteel alles origineel erop staat. Dus misschien in combinatie met een 20/20 carbu zal het zeker effekt hebben, corrct me if i'm wrong. Link naar reactie
chocolateman Geplaatst: 16 april 2007 Delen Geplaatst: 16 april 2007 die mooie inoxen uitlaat (de bovenste) zal u allezins geen extra vermogen opleveren, wel een mooi "plof"-geluidje.('k spreek uit ervaring) Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 ok,wim. Weet ik al iets meer. Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 16 april 2007 Delen Geplaatst: 16 april 2007 eentje van een sprint op steken (dus een originele met een langere bocht) Link naar reactie
Stephan Geplaatst: 16 april 2007 Delen Geplaatst: 16 april 2007 de bovenste is een abarth replica , mooie sound en algelijk iets meer performance ik rij er zelf mee. is beter dan een originele vnb uitlaat . Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 En welke carbu? De 20/20? Link naar reactie
Stephan Geplaatst: 16 april 2007 Delen Geplaatst: 16 april 2007 origineel zelfde sproeiers Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 17 april 2007 Delen Geplaatst: 17 april 2007 een grotere carbu zal niets uitmaken enkel slechter. Tenzij je de inlaat vergroot en de speolkanalen iets ruimer maakt. Maar tzal niet veel uitmaken. Ik zou een 150cc cilinder op steken en een 20/20 dan gebruiken met een originele sprint uitlaat. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.