Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Stuurhoofdkapje PK 50 XL


Roel

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn stuurhoofdkap van mijn vespa (PK 50 XL) is kapot, uiteraard is dit zeer onhandig.Dus ik zou die willen vervangen, maar... Bij mijn gebruikelijke vespadealer (Motorkid in edegem - antwerpen) werd mij gezegd dat hij ze niet meer kon krijgen. Weet hier iemand misschien raad? Of heeft er iemand dit onderdeel op overschot?

Merci!

Roel

Link naar reactie

denk dat danny van scootermarket er nog wel heeft. zou eens horen via email als ik jou was dan weet je het meteen. en ja de mototkid in edegem is ook niet altijd geinteresseerd in zo'n dingen. ben zelf van mortsel en ben der al enkele keren langs geweest en hij is niet altijd even vriendelijk.

groeten lars

Link naar reactie

Heb zelf ook al gekeken op sip-scootershop (motorkid bestelt hier ook zijn stukken) maar ook op die site staat dat het stuk dat ik zoek uit productie is.. En inderdaad motorkid is ne prutser maar wel den dichtsbijzijnde... jammer. maar ik zal alvast eens in Lier gaan horen! Merci

Nog steeds de vraag of er misschien iemand een stuurhoofdkapje voor een pk 50 xl heeft, misschien op overschot van een kapotte vespa?

Joe

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...