live to ride Geplaatst: 31 januari 2007 Delen Geplaatst: 31 januari 2007 Ik heb zo'n voorvork liggen (regio kortrijk) Link naar reactie
janmeuleman Geplaatst: 1 februari 2007 Delen Geplaatst: 1 februari 2007 hey ik heb thuis een boekje liggen hoe je pk's van motors moet repareren en demonteren als er vragen zijn stel maar ik ken er wel niet veel van maar ik kijk wel in het boekje grtz jan Link naar reactie
Simon Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 Welk boekje is dat misschien? De motor ligt er trouwens af maar is nog verbonden via 1 kabel. Simon Link naar reactie
Simon Geplaatst: 1 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2007 Bedankt voor alle aanboden, ik ga morgen bij ene vriendelijke meneer om een frame en fourche. Simon Link naar reactie
Simon Geplaatst: 2 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2007 Het is misschien niet zo spannend maar ik wou het toch eens meedelen, mijn motor ligt er volledig af en heb het kapje van kunststof erafgehaald en de uitlaat. Simon Link naar reactie
janmeuleman Geplaatst: 4 februari 2007 Delen Geplaatst: 4 februari 2007 da boek hebben we zo gekocht tis nie origineel van vespa want tis een gekopieerde versie als ge mij mail wil ik het inscannen en u doorsturen grtz jan Link naar reactie
Simon Geplaatst: 5 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2007 Heb net alle kabels eruitgehaald, voetrem ligt eraf, het stuur, en het achterlicht. Nu rest alleen nog de voorvork met al de boel daarop. Ik vermoede dat je die aan de bovenkant kan losmaken door daar een tikje te geven enz, maar dat dikje zorgde voor een putje in plaats van te draaien, dus blijf ik er liever af. Morgen om schuurpapier voor het nieuwe frame Link naar reactie
CarlosVespino Geplaatst: 5 februari 2007 Delen Geplaatst: 5 februari 2007 nog aanBODEN? Link naar reactie
Stephan Geplaatst: 6 februari 2007 Delen Geplaatst: 6 februari 2007 haha tikje :pje moet daar op meppen op die ring ( in de juiste richting e tis gewone schroefdraad) en das niet erg dat die uitsparingen wa veranderen door op te motten hoor . kunt et ook eens proberen heeeel goed te verwarmen met een warme lucht blazer, schroevendraaier in een van die 4 uitsparingesjes en motten e met een hamer. zal wel lossen Link naar reactie
dries9260 Geplaatst: 6 februari 2007 Delen Geplaatst: 6 februari 2007 schroevendraaier ? Een drevel of een gepast sleutel lijkt me net iets beter groeten dries Link naar reactie
Simon Geplaatst: 6 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2007 Ik heb er net WD40 opgedaan, morgen nog eens een poging ondernemen Simon Link naar reactie
janmeuleman Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 e dries welke kant hebben wij gedraait voor da los te krijgen tis het zelfde type als ik dus dan moet da ook de zelfde kant zijn e en wij hebben der een allu buis voor vervrongen en dan ging het los grtz jan Link naar reactie
dries9260 Geplaatst: 7 februari 2007 Delen Geplaatst: 7 februari 2007 gewoon draad ... dus naar links ... zoals bij een colafles Ja ben jan ging het echt niet gemakkelijk zat vast geroest maar met een goede sleutel en buis ging het groeten dries Link naar reactie
Simon Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2007 ik heb het daarnet samen met een vriend kunnen doen, hij hield het frame vast en heb de zelfde schroevendraaier gebruikt maar deze keer met een doek erover, het is toch gelukt Simon Link naar reactie
Simon Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 Ik kom net van de Gouden Pluim, een winkel te Gent gespecialiseerd in verven enzo. De bediende vertelde me dat ik maar een kawrt liter verf zou nodig hebben. En dat het boeltje (primer, verf, verdunner, vernis, verharder) me ongeveer 50 euro zou kosten. Heb schuurpapier (320) gekocht en ga vanavond beginnen schuren. Maar er zal waarschijnlijk nog moeten geboord en gelast worden aan het frame, aangezien ik er valbaren op wil zetten. Doe ik dit dan best eerst? Ook, aangezien het een Nederlands frame is zit er een mousse aand e binnekant, die moet er gans uit vermoed ik. Is het ebst dat ik de binnekant ook schuur en spuit? Simon Link naar reactie
janmeuleman Geplaatst: 8 februari 2007 Delen Geplaatst: 8 februari 2007 hoe een soort valbaren zijn dat? ik heb ook valbaren op mijn pk50 en die maak ik gwn vast aan de buitenkant. en ik denk wel dat je best eerst boor en last gaat probererder zijn denk ik de kenners mogen mij tegen spreken! grtz jan Link naar reactie
Simon Geplaatst: 8 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2007 ze komen van mn vorig frame en zaten gewoon onder het achterlicht en achter de hielen vastgemaakt simon Link naar reactie
Simon Geplaatst: 14 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2007 Heb net de claxon neus met een 240 geschuurt, wat een werk en wat een klein deeltje maar. Ga straks om meer schuurpapier. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.