Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gtr


Stijngs

Aanbevolen berichten

Framenummer start waarschijnlijk met VNL2T. GTR is n largeframe vespa, opvolger van de GT. Standaard uitgerust met SI 20/17 carbu. Cylinder met 2 spoelpoorten. Is gekend als niet de snelste vespa (ook maar 2 spoelpoorten he) en haalt standaard n snelheid ts 70 à 80.

Verschil ts smallframe en largeframe is, hoe had je het gedacht, dat smallframes smaller zijn en geen afneembare zijbillen hebben (voor modellen zie www.smallframes.com)

Voor onderdelen, check www.sip-scootershop.com

et voila!

Link naar reactie

Inderdaad VNL2T!!!of hij trager is dat weet ik niet want heb hem nog niet echt uitgetest, maar de verkoper is er met mee gaan rijden en hij reed met z'n tweetjes tussen de 80 en 90 bergop, dus voor mij snel genoeg zenne!!!Weet jij toevallig een goede site waarop je voor de specifieke modellen een goed beschrijving van specificaties en geschiedenis vindt?

Alvast bedankt

Link naar reactie

Hoi,

Ik denk dat Dave gelijk heeft...Heb net ook een GTR gekocht en heb eerst wat onderzoek gedaan en heeft naar het schijnt 3 spoelpoorten en een topnelheid van 93km/u! De motor is naar het schijnt afgeleid van de 150 sprint...Heb er nog niet mee gereden, dus we zullen wel zien als dat klopt!

Gio

Bericht bewerkt (25.05.2005 | 13:47)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hallo ,

Waar vinden jullie al die GTR's ?

Ik heb er een op ebay gekocht, maar heb maaanden moeten zoeken.

Bij deze: ik zoek nog een GTR , staat heeft niet zo'n belang, wel dat de papieren in orde zijn.

Grts,

Fash

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...