Ga naar inhoud
Vespaforum.be

scooterrit vanuit Brussel - 26 nov 06


teddy kgb

Aanbevolen berichten

'slu...

even n post hier plaatsen die in mijn mailbox zat...

Via "le pot belge" van Scootentole (franstalig scooterforum)

is besloten om met een aantal "Brusselse ketten" nog eens de voorwinterse regen

te gaan opzoeken met de vespa / lambretta.

Dit is geen 'officiële ride-out', t is gewoon n idee om met wa scooteristen de Brusselse kasseien en tunnels en de streek erond wat te gaan vervuilen met onze 2-takt uitlaatgassen... niks moet, alles mag, quoi...

t is ook niet verbonden aan één of andere (brusselse boy-scoot) vespaclub, just ketten die graag wa met de vespa vlammen, zoals ik...

Die bende groeit, en er zijn echt goei mannen bij die zich niet willen binden aan de bestaande clubs, just fun!

Afspraak is op zondag 26/11 om 10u aan t Afrika-museum van Tervuren

(@moz: eindelijk n negerinneke!)

Wie wil kan al vroeger met mij afspreken aan t atonium of zo en dan rijden we 'en collectif'...allez, als t weer en de verbouwingen dat toelaten...

Route leidt van Villers-la-ville richting Lustin...

Reken in totaal iets van 130 km...

Voila, vragen? Vuur maar af...

Tot in den draai!

Teddy

Link naar reactie

hoop jullie daar masaal te zien, maar probeer me te verwittigen als je komt, dat we niet voor een al te aangename verrassing komen te staan ;-)

mijn kop zie je er zeker (hoop dat dit niemand afschrikt)

Link naar reactie
  • 5 weken later...

Ik vertrek rond 9.30 uit Luik. In Hoei sluit ik aan met een paar andere vespa rijders.

Al wie uit limburg komt kan vanaf Hoei dus met ons mee.

Vertrek uit Hoei om 10.15.

In Lustin gaan we in resto belvedere eten. Laat ons iets weten om de belvedere te verwittigen van het aantal pers. die zullen komen.

Link naar reactie

Waarschijnlijk vertrek ik vanuit Tervuren (10u) en nadien kan ik misschien nog via Lustin, Hoei terug huiswaarts rijden.

De streek rond Hoei ben ik al meer gaan rijden, Tervuren => Villers-la-Ville nog niet

Dus waarom voor de verandering daar nie ene keer vertrekken ;-)

Hopelijk blijft het een beetje droog...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...