Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kabel naar motor op een V50


flatsky

Aanbevolen berichten

Heb net de motor vanonder het chassis gehaald, heb enkel nog 1 kabel die aan de motor vasthangt, hij gaat in de motor naast de kabel voor de bougie. Waar kan ik die kabel best losmaken, in de motor zelf of ergens aan de stuurkolom? Naar waar gaat die trouwens, naar het controlebakje op de rechterkant van het stuur?

merci!

Link naar reactie

ola,

missschien klein misverstand, het gaat om een V50L van '67,

de kabel die vanuit het mototblok komt verdwijnt in een gat onderaan de voetplaat, hetzelfde gat waar ook andere kabels (achterlicht, voetrem, gearcables) uitkomen die schacht gaat tot vooraan, voorbij de voetrem. Kan het zijn dat de junctionbox ergensin de stuurkolom zit? of in het stuur?

merci

Link naar reactie

awel ik zou eens in het stuur kijken achter je lamp al zou da wel heel vreemd zijn...is da één doorlopende kabel is ze nergens verlengd geweest dan? Want origineel is het zoals op die foto die je ziet dus moeten ze her of der een verlenging gemaakt hebben al vraag ik me wel af waarom da nodig geweest zou zijn..

Link naar reactie

was inderdaad verlengd, heb ongeveer 6 meter zwarte tape erafmoeten peuteren ;)

en heb dus nog andere leuke verrassingen gevonden:stuk van het stuur gebroken, frame al mooi gelast geweest (door kleuter vermoed ik) ben dus op zoek naar een v50 stuur en een 50L frame.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...