Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hallo allemaal!


Wings

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik lees al een tijdje mee op het forum, ik heb al heel veel gehad aan jullie kennis, waarvoor dank!

Mijn man en ik zijn sinds kort de trotse eigenaars van 2 gloednieuwe wespen (allebei een GTS 125 Supertech, mijn man een grijze, ik een zwarte).

Ik ben altijd stiekem al verliefd geweest op het Vespa-merk en vorig jaar zijn we dan eindelijk eens zo'n typisch toeristische route gaan doen in Haspengouw met een 50cc. Om eerlijk te zijn, ik wou er geen afscheid van nemen. Na wikken en wegen dan toch besloten om tot aankoop over te gaan, maar dan een 125cc. We hebben ze nu een 2-tal weken en elke gelegenheid is goed om een toertje te gaan doen, wat een zalige scooters zijn het toch! 

Een minpuntje ivm de SuperTech... we hebben deze gekozen omdat er een mogelijkheid is tot navigatie via het digitale scherm. Je verbindt met de Vespa navigatie-app op de smartphone et voilà, je kan vertrekken. Waar Vespa niet aan gedacht heeft, is dat veel mensen niet per se van punt A naar punt B willen, maar graag toeristische toertjes rijden. Je kan hem wel instellen op autosnelwegen vermijden, maar hij zal je nog steeds langs de drukkere banen sturen om zo snel mogelijk op je bestemming te geraken. Hij navigeert trouwens via zijn eigen programma, dus niet via Google Maps. GPX-files uploaden is ook geen optie, dus zullen we vrees ik toch nog genoodzaakt zijn om een TomTom of Garmin te kopen om mooie routes te maken. (smartphone in een houder vertrouw ik niet echt) Best wel een gemiste kans van Vespa, vind ik. :unsure:

Maar dat zal ons plezier zeker niet vergallen, wij gaan weer op pad :D

Veel rijplezier iedereen!

Groetjes, 

Wings

 

Link naar reactie

Welkom...fijn dat je al veel kennis hebt opgedaan op het Vespaforum en je kan ons ook een heleboel informatie en ervaringen delen...elke dag kan je iets bijleren.

Veel geluk en rijplezier met jullie GTS'en...en uiteraard mogen jullie hier ook het "één en tander" neerpennen waar wij weer een "pak slimmer" van kunnen worden ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...