natanvespa Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Dag Vespa kameraden, ik heb een Vespa pk 50 van 1987 gekocht voor mijn 16de maar deze begingt toch wat mankementen te vertonen na een 1000km er mee te rijden. De carborateur zat een boot in vast en deze heb ik er proberen uit boren maar dit is nu volledig de klos. Ik had graag eens jullie mening gehad welke carborateur het beste zou zijn. Origineel zat er dus een 16.10 delorto in. Zou ik een upgrade kunnen doen of blijf ik bij dit type? Ik zou ook het spruitstuk enzo willen vervangen want hier zit denk ik een lek. Welke zouden jullie mij hiervoor aanraden want er is veel keus op sipscooters. Ook had ik graag de uitlaat vervangen en op sipscooters heb ik de sito plus racing exhaust gevonden. Ik had graag jullie mening hierover ook eens gehad en of ik een betere en onopvallendere racing uitlaat kon vinden. Ook werkt de spedanometer niet meer. Ik heb dan het “dashboard” eraf gevezen en naar het vierkantje bovenaan de spedanometer kabel gekeken en het voorwiel gedraait maar deze bijligt stil staan. Zou dit opgelost zijn met een nieuwe kadel of zou het probleem zich bevinden binnenin waar de voorvork aan hangt? Alvast bedankt. Link naar reactie
pdvd Geplaatst: 2 januari 2019 Delen Geplaatst: 2 januari 2019 Die sito plus met dat extra stukje er aan is voor een automatica. IK heb deze er bij mij op zitten en vind het een erg fijn uitlaatje. Goed kijken dat je er een neemt voor een schakelmodel. Link naar reactie
natanvespa Geplaatst: 3 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2019 Op 2-1-2019 om 11:47, pdvd zei: Die sito plus met dat extra stukje er aan is voor een automatica. IK heb deze er bij mij op zitten en vind het een erg fijn uitlaatje. Goed kijken dat je er een neemt voor een schakelmodel. welke andere uitlaat moet ik dan nemen? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.