Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Newbie uit Holland


Jan94

Aanbevolen berichten

Ha handige sleutelaars,

Ik zie dat ik me hier moet voorstellen, aangenaam Jan uit Katwijk te Holland. Ik ben 22 jaar en werkzaam als relatie en gezinstherapeut. In mijn vrije tijd moet ik na een heftige werkdag ontladen en het sleutelen helpt me hier altijd enorm bij. Gelukkig is mijn (kersverse) vrouw ook erg enthousiast over het sleutelen, wat natuurlijk ook scheelt. (al zeurt ze soms wel over de vieze handdoeken en vet afdrukken op de deurposten :) , maar dat terzijde)   Al verschillende puch maxi (s, starlet, viva city, mv50) , tomos, honda mt, union, spartamet, solex, zundap bella 153electric) zijn door mijn handen heen gegaan. Niet altijd was het eindresultaat geweldig, maar al doende leert men. 

Nu begonnen met de restauratie van een vespa pk50xl automatica. (zie het topic smallframes, onder de naam Jan Holland). Ik hoop met jullie hulp een leuke vespa op te bouwen!

groetjes,

 

Jan

Link naar reactie

Welkom Jan. inderdaad is er niets beter om na een inspannende dag, je te "ontladen" met sleutelen. dan kan je eens goed vloeken en roepen ;)

Het is gewoon fijn om aan dingen te sleutelen, waar je nog veel plezier aan zal hebben. en om "oude dingen" een nieuw leven te geven.  

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...