Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw met vragen


Vdv

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Hans, een 41 jaar oude Vlaams-Brabander. Sinds mijn 18 rijd ik met een motorfiets.Steeds zwaarder waardoor ik nu al enkele jaren met een BMW K1200GT van 2008 rijd, wat in feite een als toerbuffel verklede kruisraket is. Allemaal leuk om naar de Moezel of Vogezen te toeren, maar zwaar/lomp/omslachtig voor kleine ritjes en in stedelijke omgeving.

Om deze reden, en omdat ik de titaniumgrijze GTS Super Sport zeer geslaagd vind, begin ik mij daarin te verdiepen. Niet ter vervanging, maar bijkomend.

Ik zou voor de 250cc of 300cc GTS gaan, maar ben me nog aan het informeren.

De vraagjes:

- Is een Super Sport zijn meerkost waard? Het vermogen is immers hetzelfde en voor de prijs van een occasie heb je bijna een nieuwe 'gewone' GTS.

- Hebben al de 250 cc evenveel pk's of is er een verschil? Op tweedehandssites geven verkopers verschillende vermogens, of zeggen die maar wat.

- Vanaf wanneer heeft een Vespa 'veel kilometers' en wat zou een goede occasie mogen hebben qua kilometerstand? De verkoopprijs verschilt immers niet veel heb ik al gemerkt.

- Zijn er bouwjaren waarvan je beter wegblijft (produktieproblemen bvb)?

 

 

 

Link naar reactie

Welkom Hans...niet slecht om naast je "log stuk ijzer" ook nog een "gespierde brommer" bij te kopen die een stuk wendbaarder is ;)

Regelmatig zijn hier op het forum, mooie, goed onderhouden GTS'en te koop, met weinig kilometers.

GTS'en 250 hebben allemaal evenveel pk's...succes met je zoektocht naar een GTS 250 of 300 !

 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...