Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Papieren Vespa Sprint


martino

Aanbevolen berichten

Beste,

ik kocht pas een Vespa Sprint in België zonder papieren. Het enige wat ik heb is de nummerplaat (Belgische) van de voorige eigenaar (immidels overleden).

Nu is de vraag hoe ik aan nieuwe papieren geraak? Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar ik vind niet echt een antwoord voor mijn probleem.

Wie weet wat, hoe en waar ik mee moet beginnen?

Dank bij voorbaat!!

Link naar reactie

Als je die van familie van de eigenaar hebt gekocht, moeten dezen normaal gewoon aangifte van verlies doen vd documenten(politie?)...Dan krijg je normaal een nieuw exemplaar van vorige papieren en kan je nieuwe aanvragen!(correct me if I'm wrong...)

Heb al gehoord van mensen die hetzelfde probleem hadden en het zo hebben kunnen oplossen.Als het tegenwoordig ook kan weet ik niet...Probeer het gewoon eens!

Link naar reactie

dokumentje van verlies door familie... en nummerplaat indienen bij de div... Die kunnen aan de hand van die nummerplaat gemakkelijk opzoeken om welk voertuig het gaat...

Da kan dus nie zo moeilijk zijn... anders eens bellen naar de div... Maar met dit laatste wens ik je héél véél succes... In Brussel wordt er volgens mij niet zoveel gewerkt op die bureaus ;)

Link naar reactie

tussen 14 en 16u bellen best, dan zijn ze bereikbaar voor telefoons.

normaal gaat de motonummerplaat niet over met de eigenaar toch ...?

Link naar reactie

Je hoeft zelfs niet eens de familie van de vorige eigenaar lastig te vallen. Verlies van documenten mag jij zelf ook aangeven bij de politie. Als je de nummerplaat van de vorige eigenaar nog hebt, kijk je heus niet tegen een berg problemen aan hoor.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...