Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wobble Vh Stuur; Wat Kan Jer Er Aan Doen En Ervaringen


Bart_GTV250

Aanbevolen berichten

Mijn GTV 250 vna 2770, nu 4500 km, heeft er last van.

 

Heel eigenaardig, maar aan een 60 km per uur  (op de teller), lijkt het voorste wiel ook kontinu spoor te zoeken, lijkt wel aslof dat de hele tijd een beke van links nr rechts zwalpt.

 

De wobble zit op een lagere snelheid, denk rond de 40 km/u.

 

Maar ik denk dat beide toch met mekaar te maken hebben.

 

Op de GTV zit nog een originele SAVA band, waar ik enkel maar slechte reacties over lees. Dus waarschijnlijk gaat dat een Citygrip worden.

 

Voorts lees ik in het Malossi topic dat de originele demper ook al knudde is, dus die zal er ook uit moeten vrees ik.

 

Maar er zijn blijkbaar nog een hele reeks dingetjes die kunnen oorzaak zijn?

Iets met het balhoofd, roulementjes die ingesleten kunnen zijn, moetren die niet aangedraaid zijn met het juiste koppel, bandenspanning zou al kunnen?

 

Heeft er iemand ervaring met VOOR en NA ivm het  WOBBLE verhaal?

 

Alvast bedankt.

 

post-13947-0-59063800-1411716213_thumb.j

Link naar reactie

Mijn GTV 250 vna 2770, nu 4500 km, heeft er last van.

 

Heel eigenaardig, maar aan een 60 km per uur  (op de teller), lijkt het voorste wiel ook kontinu spoor te zoeken, lijkt wel aslof dat de hele tijd een beke van links nr rechts zwalpt.

 

De wobble zit op een lagere snelheid, denk rond de 40 km/u.

 

Maar ik denk dat beide toch met mekaar te maken hebben.

 

Op de GTV zit nog een originele SAVA band, waar ik enkel maar slechte reacties over lees. Dus waarschijnlijk gaat dat een Citygrip worden.

 

Voorts lees ik in het Malossi topic dat de originele demper ook al knudde is, dus die zal er ook uit moeten vrees ik.

 

Maar er zijn blijkbaar nog een hele reeks dingetjes die kunnen oorzaak zijn?

Iets met het balhoofd, roulementjes die ingesleten kunnen zijn, moetren die niet aangedraaid zijn met het juiste koppel, bandenspanning zou al kunnen?

 

Heeft er iemand ervaring met VOOR en NA ivm het  WOBBLE verhaal?

 

Alvast bedankt.

andere stuurgewichten steken misschien van 500 gram stuk dacht ik? en met maar 1 veer van voor zal het nooit veel verbeteren denk ik

en misschien het voorste wiel laten balanceren en zeker de juiste banden druk zetten

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...